31-07-2006, 18:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2006, 18:15 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Teet, üksikkorras tüübikinnitusega justnimelt nii ongi. Tood näiteks kaks identset US-spec Vettet kõrvuti sisse, siis pead mõlemale tüübikinnituse saamiseks nad mõlemad kõrvuti katsekotta viima ja eraldi läbi katsetada laskma. Ja kui homme keegi kolmanda samasuguse toob, siis teeb ta kolmandat korda sama kadalipu läbi.
Auto haruldus või mitteharuldus ei puutu absoluutselt asjasse. Kui autol tehase poolt Euroopa tüübikinnitust hangitud pole, siis võib neid siin kasvõi 10000 tk. ringi vurada, 10001. masin saab ikka sama kohtlemise. Lada on hea näide.
Auto haruldus või mitteharuldus ei puutu absoluutselt asjasse. Kui autol tehase poolt Euroopa tüübikinnitust hangitud pole, siis võib neid siin kasvõi 10000 tk. ringi vurada, 10001. masin saab ikka sama kohtlemise. Lada on hea näide.