31-07-2006, 20:22 PM
Jesper Kirjutas:Tood näiteks kaks identset US-spec Vettet kõrvuti sisse, siis pead mõlemale tüübikinnituse saamiseks nad mõlemad kõrvuti katsekotta viima ja eraldi läbi katsetada laskma.
Kes säärase jaburduse välja mõelnud on??? Mina olen asjast senini nii aru saanud, et kui see kamarajura on korra läbi tehtud ja EU nõuetele vastab, siis lase aga käia, kui on täpselt identne. Sest esimene katse ju näitab ideaalselt sobivust meie tingimustele, mis seal enam katsetada?
Jesper Kirjutas:Kui autol tehase poolt Euroopa tüübikinnitust hangitud pole ... Lada on hea näide.
Minu teada Lada 110/111/112 on kõik saanud EU tüübikinnituse, sest üsna mitu aastat neid siin probleemideta ka müüdi. Ning minu isiklik isend on (üle vasaku õla 3 korda...) senini 6 aastat ja ligi 300 tuh km ilma suuremate jamadeta mind ka teeninud

Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18