31-07-2006, 22:58 PM
Trammijuht Kirjutas:Tänan kõikide vastuste eest siiski ei leidnud päris seda mida kysisin, alustan siis sellest seda ARKi lehekylge olen näinud juba tohutult kysisin kas need protsendid käivad selle mootori kohta mis on mul dokumentides või selle millega toodetud..Õigusega räägitakse, et Opeli omanikud pidavat eelisjärjekorras taevasse pääsema.
2.Neid originaal ega yldse vanemaid mootoreid ple võtta kuskilt, ja kui ka oleks siis pole neile juppe...
3.Mõte oli vahepeal panna rekordi mootor aga pidavat olema sitad mitte vastupidavad käigukastid peale, suuremalt osalt 4 käigulised...
4. Ok ja see GSI varjant ... hmmm kw on täitsa ahvatlevad muidugi tegelt tahax karpa mootorit vähem igasugust jama... AGA mis käigukast sinna panna??????????????? (tahax nagu viiiest kasti mitte oma originaali)
Aitäh... kui keegi viitsib vastata veel , aga öeldaxe ju et vaidluses selgub tõde...
Tegelikult pole see 2,0 ülanukkvõlliga mootor eriti halb midagi. Kõik oleneb ju sellest tihendist, mis istme ja rooli vahel (korralik õli ja vahel vahetada ka , külmalt mitte lappi põhja vajutad jne.) Ja neil on st. Rekorditel päris palju viiesed kastid. Ja arvan, et tuleb panna ka suurem radikas, sest väike ei jahuta seda kremplit mitte maha.
Nii, et doonoriks mingi seisnud Rekordi viiese kastiga ja lets go.....
Jõudu minu poolt!!!
St.-"Kõik, mis ei tapa- teeb tugevamaks!"