03-08-2006, 18:15 PM
Kütusekulu on Siglel paar liitrit väiksem kui Mossel (eeldusel, et mõlemad on korras). Sigle liigub ka veidi vaiksemalt kui Mosse ning kiirendus/mugavus on ehk veidi suuremad (kui asjad tehasekonditsioonis). Mosse jälle peaks olema halbadel teedel vastupidavam ja "robustsem" kui Sigle - selline lihtne ja kõva tükk. Kuigi, "kopikaline" Sigle on kahh halbadel teedel ikka ülimalt "kobe tükk" võrreldes lääne maanteeautoga.
Juppide hind oli omal ajal Siglel veidi kallim kui Mossel (Sigle oli 1970-80te prestiižauto erinevalt Mossest). Praegu on see vahe vast vähenenud või isegi vahel vastupidine seoses Mosseliigaga ja sealt tuleneva margi väärtustamisega.
Aga mõlemad on "vanad head" masinad, juhul kui Sa satud korraliku isendi peale ning ei karda kruvikeerajat käes hoida ja näppu õliseks teha
Juppide hind oli omal ajal Siglel veidi kallim kui Mossel (Sigle oli 1970-80te prestiižauto erinevalt Mossest). Praegu on see vahe vast vähenenud või isegi vahel vastupidine seoses Mosseliigaga ja sealt tuleneva margi väärtustamisega.
Aga mõlemad on "vanad head" masinad, juhul kui Sa satud korraliku isendi peale ning ei karda kruvikeerajat käes hoida ja näppu õliseks teha

Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18