05-08-2006, 20:07 PM
GOD SAVE THE INTERNET, AMF ja kõiki tarku inimesi seal sees! Ilma Isanpaugu juhisteta poleks ma viga osanud hoorattast küll otsida ja oleks mootori ilmselt pulkadeks lammutanud. Nüüd sai hakkama käigukasti maha tõstmisega. Pilt oli täpselt selline, nagu Isandpauk kirjeldas- väljaveninud kiilusooned ja räsitud koonuspinnad. Mis sai tehtud- vastavalt õpetustele jämeda klapilihvimispastaga koonused sileda(ma)ks lihvitud, Liqui Moly tugev keermeliim vahele ja umbes meetrise õla ja nr 36 padruniga mutter kinni väänatud. Krt, kui ta nüüd pidama ei jää, siis olen mina Juri Gagarin
Üks tähelepanek- siduri kokkupanemist raamil olevale mootorile võib ilmselt kõige tabavamalt võrrelda loomuvastase seksuaalvahekorraga, millisega- vot see mõelge ise välja kasutades oma metsikuimat ettekujutusvõimet Eriline kepp (vabandan väljenduse pärast!) saada vedrud oma pesadesse pidama, kruvid sisse ja siis veel kettad nii täpselt paika rihtida, et käigukast sinna nuutidesse istuks...
Igatahes Isandpauk- olen ühe näputäie õllet sees
Üks tähelepanek- siduri kokkupanemist raamil olevale mootorile võib ilmselt kõige tabavamalt võrrelda loomuvastase seksuaalvahekorraga, millisega- vot see mõelge ise välja kasutades oma metsikuimat ettekujutusvõimet Eriline kepp (vabandan väljenduse pärast!) saada vedrud oma pesadesse pidama, kruvid sisse ja siis veel kettad nii täpselt paika rihtida, et käigukast sinna nuutidesse istuks...
Igatahes Isandpauk- olen ühe näputäie õllet sees