06-08-2006, 23:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2006, 16:53 PM ja muutjaks oli Aivar71.)
No see pole küll nüüd mingi raketiteadus. Vajalikud vahendid - lapik kruvikeeraja, lehtkaliiber ja kaks lehtmutrivõtit (13 oli vist).
1. Klapikambri kaaned maha.
2. Vänta pöörates leida asend, kus mõlemad klapid on suletud.
3. Keerad lahti tõukurvarda otsas oleva reguleerimispoldi. Siinkohal vajalikud kaks lehtvõtit, millest ühega toetad polti ja teisega keerad lahti kontramutri.
4. Asetad lehtkaliibri klapivarre ja reguleerpoldi vahele ja hakkad polti pingutama (peale keerama), samas lehtkaliibrit edasi-tagasi liigutades. Vahe on õige kuni tunned, kaliibri liigutamine on kergelt raskendatud. Samas ei tohi kaliibrit kinni puua. Nüüd keerad jällegi kahte lehtvõtit kasutades kinni kontramutri ja proovid kaliibrit uuesti liigutada. Kui liigub endiselt väikese pinge all on vahe korras. Kui on kinni või liiga lohvka, hakkad otsast peale. Vahe peab olema 0,1 mm mõlemal klapil (sisse ja väljalase). Ja nii mõlema silindriga.
5. Klapikambri kaaned peale ja käima.
Reguleerimine peab toimuma külma mootoriga!
Reguleerimine ei anna tulemusi, kui klapivars on kulutanud tõukurvarda otsas olevale poldile sisse süvendi. Siis tuleb polt maha võtta ja käia peal siledaks lasta.
Muidugi võib klapivahe olla ennem suurem kui väiksem, et soojenedes ei jääks klapid avatuks.
Tore oleks, kui klapi tööpinnad oleks ka korras.
Rohkem ei tule esimese hooga meelde.
Jõudu,
Puhh.
1. Klapikambri kaaned maha.
2. Vänta pöörates leida asend, kus mõlemad klapid on suletud.
3. Keerad lahti tõukurvarda otsas oleva reguleerimispoldi. Siinkohal vajalikud kaks lehtvõtit, millest ühega toetad polti ja teisega keerad lahti kontramutri.
4. Asetad lehtkaliibri klapivarre ja reguleerpoldi vahele ja hakkad polti pingutama (peale keerama), samas lehtkaliibrit edasi-tagasi liigutades. Vahe on õige kuni tunned, kaliibri liigutamine on kergelt raskendatud. Samas ei tohi kaliibrit kinni puua. Nüüd keerad jällegi kahte lehtvõtit kasutades kinni kontramutri ja proovid kaliibrit uuesti liigutada. Kui liigub endiselt väikese pinge all on vahe korras. Kui on kinni või liiga lohvka, hakkad otsast peale. Vahe peab olema 0,1 mm mõlemal klapil (sisse ja väljalase). Ja nii mõlema silindriga.
5. Klapikambri kaaned peale ja käima.
Reguleerimine peab toimuma külma mootoriga!
Reguleerimine ei anna tulemusi, kui klapivars on kulutanud tõukurvarda otsas olevale poldile sisse süvendi. Siis tuleb polt maha võtta ja käia peal siledaks lasta.
Muidugi võib klapivahe olla ennem suurem kui väiksem, et soojenedes ei jääks klapid avatuks.
Tore oleks, kui klapi tööpinnad oleks ka korras.
Rohkem ei tule esimese hooga meelde.
Jõudu,
Puhh.