Kas tegu haruldusega???
#6

Pole kuulnud, et enne II m.sõda oleks ILO suurema kubatuuriga  kui 118 cm3  (alates 1935, 3,3 hj) mootoreid tootnud, varem 60, 70, 80 ja 98cm3 mootorid. Sõiduriista enda haruldus seisneb ilmselt selles, et mõne väiketootja väikeseeria masin, erilist tegu ja nägu ei paista olevat. Äkki veel mõne meistrimehe poolt mitmest asjast kokku pandud. Iseasi jah kui oleks kodumaise masinaehitusega seotud. Ahjaa, hinnast 8000.- Mulle isiklikult tundub mõni vene 125-ne palju stiilsem sõiduk olevat ja asja väärtus ehk jah vaid selles, et IlLO mootoreid tunduvalt vähem liikvel kui F&S omi, kui mõni tundmatu väike firma, siis ei oskagi teda kuhugi liigitada ja originaali poole ajada, lihtsalt omamoodi vanaaegne sõiduk, mulle eriti ei meeldi, nagu eespool kirjut. Tundub ka et võõraid osi külge pandud? Kui oleks eesti asi, siis lood teised, muidu ilmselt edasimüümiseks küsitud hinnaga osta küll ei tasu. See kõik subjektiivne arvamus!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Kas tegu haruldusega??? - Autor: GAZ-67 - 28-07-2006, 09:39 AM
RE: Kas tegu haruldusega??? - Autor: marauder - 28-07-2006, 09:42 AM
RE: Kas tegu haruldusega??? - Autor: valdo - 28-07-2006, 09:45 AM
RE: Kas tegu haruldusega??? - Autor: Aspelund - 28-07-2006, 09:58 AM
RE: Kas tegu haruldusega??? - Autor: GAZ-67 - 07-08-2006, 14:37 PM
RE: Kas tegu haruldusega??? - Autor: kass - 07-08-2006, 19:36 PM
RE: Kas tegu haruldusega??? - Autor: kass - 10-08-2006, 12:22 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne