08-08-2006, 23:48 PM
Inc1 Kirjutas:CK-5 esimestel mudelitel oli roolisüsteem mis pärines CK-4'lt, st. rool oli veel nö. mehaaniline mitte hüdrosilindriga, määritavad laagrid (kõik kusjuures, isegi puisturitel)+ veel nn. tsüklon tüüpi õhupuhasti ning veel palju iseärasusi võrreldes järeltulijatega... ja no värvus on kah kruntpruun erinevalt uuematest mudelidest (selle järgi nagu hea vahet teha), muidu väliselt eemalt vaadates Niva nagu Niva ikka. Kahjuks on neid tõenäoliselt väga vähe säilinud. Olen ehk paari-kolme sarnast isendit kohanud (viimastel aastatel).
Kas nimetet iseärasused kadusid CK-5 juures juba palju varem, kui trumli pöörete reguleerimine läks jalgrattaketiga süsteemi pealt hüdraulilisele üle? Sest ega neidki CK-5si enam praktiliselt oluliselt vast enam alles ei ole, millel see jalgrattaketiga süsteem peal on...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18