Jawale karburaator
#7

Mul on ühe tuunitud 360 peal Mikuni VM32SC Powerjet. Powerjeti eelis tavalise karburaatori ees on küttesegu rikastamine kõrgetel pööretel - tulemuseks suurem võimsus ning mootori sisemine jahutuseffekt (muidu 360 kipub malmsilindrite halva jahutuse ja originaal-Jikovi lahja seguga kergesti kokku jooksma, eriti tuunitud variandis). 638 mootori iseloomu järgi soovitaks kas lääne 70-ndate 350-500 cc 2T maanteeratta või mingi kaasaegse 2T krossitsikli karpat ... ülemiseks piiriks vast segulõõri läbimõõt 32 mm.
Lääne karbusside eeliseks on tõesti parem reguleerimise võimalus: 3 düüsi (main, needle, pilot - mis krt nende maakeelsed nimed võiks olla?) ja Jikoviga võrreldes oluliselt konstantsem karakteristika.

Samas, mida aeg edasi, seda vähem on soovi JAWA originaalseisundit muuta ...

Vasta


Sõnumeid selles teemas
Jawale karburaator - Autor: ints0000 - 20-07-2006, 15:25 PM
RE: Jawale karburaator - Autor: korvimees - 20-07-2006, 15:46 PM
RE: Jawale karburaator - Autor: ints0000 - 20-07-2006, 15:59 PM
RE: Jawale karburaator - Autor: ints0000 - 25-07-2006, 10:14 AM
RE: Jawale karburaator - Autor: ispy - 25-07-2006, 17:13 PM
RE: Jawale karburaator - Autor: ints0000 - 25-07-2006, 20:03 PM
RE: Jawale karburaator - Autor: argo1974 - 10-08-2006, 22:19 PM
RE: Jawale karburaator - Autor: ints0000 - 14-08-2006, 12:18 PM
RE: Jawale karburaator - Autor: asixmer - 14-08-2006, 21:26 PM
RE: Jawale karburaator - Autor: ints0000 - 14-08-2006, 22:05 PM
RE: Jawale karburaator - Autor: agent007 - 14-08-2006, 23:38 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne