14-08-2006, 14:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2006, 14:53 PM ja muutjaks oli Jesper.)
E36 on ju täiesti teine auto... ja seal saagas ei ole mootori pärinemine viieselt eriti paljude probleemide allikas. Kardaan, karter, mõned voolikud ja oligi vist kõik. Põhimats on läinud kapremontide ümber remontimisele.
Eks tasuvus oleneb tugevalt sellest, mis korras on tooriku kere ja millise hinnaga õnnestub sama korralik 325 hankida. Minu mõte oli see, et 320 mootori vahele panekuga on täpselt sama palju tööd ja vaeva (tegemist on sama mootoriga väiksematöömahulises versioonis), aga tulemus 500 kuubikut väiksem.
Eks tasuvus oleneb tugevalt sellest, mis korras on tooriku kere ja millise hinnaga õnnestub sama korralik 325 hankida. Minu mõte oli see, et 320 mootori vahele panekuga on täpselt sama palju tööd ja vaeva (tegemist on sama mootoriga väiksematöömahulises versioonis), aga tulemus 500 kuubikut väiksem.