27-05-2003, 17:44 PM
Uuema Unimogiga ei ole kokkupuuteid olnud ja ei tea ka erinevusi, aga vanamalli masinal käigukasti kätte saada on veel suurem tegu kui kabiin ja mootor maha kiskuda. K.kast on kokku ehitatud vahekastiga ( suurus ja kaal on vaat et suurem kui mootoril), kogukupatus istus raami erinevaid pooli ühendaval torul, raamitala on U kujuline, ning ei saa seda vahelt kätte. Et k.kast maha võtta tahapoole tuleb eemaldada kast ning tagasild (kardaan on torusees varjestatud).
Seda aparaati remontides on minu arvamus et, Unimog oli algselt konstrueeritud sõjalistel eesmärkidel e. masina eksplatatsiooni ajaks heal juhul paar aastat või esimese tabamuseni.
Seda aparaati remontides on minu arvamus et, Unimog oli algselt konstrueeritud sõjalistel eesmärkidel e. masina eksplatatsiooni ajaks heal juhul paar aastat või esimese tabamuseni.