26-08-2006, 21:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2006, 17:04 PM ja muutjaks oli Sass1989.)
Vahepeal on siis uuritud dokumentide hankimist ning kuna endal dokumente pole, siis paistab see päris raske olevat. Varem arvasin, et kui mootorrattal on küljes korralik birka, siis saab dokumendid taotleda. Aga kuuldud jutu põhjal saan aru, et läheb vaja kas eelmist omanikku või mingeid vanu dokumente. Kas kellelgi on olnud endal sarnane olukord Saaremaal või kusagil mujal Eestis ja kuidas see lahenes, kui üldse lahenes?
Iži ennast vahepeal eriti remontinud pole sõidetud on ka veel umbes 60km, seda peamiselt selle tõttu, et kuna lube veel pole ja külavaheteed on väga lühikesed
Mootorratas töötab mõlema silindriga, kuid küünlad pole päris kohvipruunid. Arvatavasti on oma osa selles ka, et süüteplaati keerates ei saa parempoolse silindrisüüdet üle 1,5mm enne ÜSS-i panna. Seega sõidan küllaltki hilise süütega. Algul seda probleemi küll polnud, tuli ta alles peale seda, kui sõber leidis vanarauast tutikad kontaktid ja oleks olnud lausa patt neid mitte peale panna, sest olemasolevatega ei töötanudki kõige paremini. Kuidas võiks seda lahendada?
Vahepeal olen natuke korrastanud ka enda külgkorvi raami, kuid puudu on endiselt korv ise sai küll jällegi metsaalt ära toodud jupiter 3 põhjata korv
, kuid ei tea kas tasub vaeva näha, et see mitteoriginaal endale peale panna. Oleks väga tänulik, kui keegi oskab tekkinud küsimuste suhtes aidata/nõu anda.
Sander.
EDIT: Seda süüte hilisuse probleemi enam pole. Sain selle plaatide pilude suuremaks lihvimise abil korda.
Iži ennast vahepeal eriti remontinud pole sõidetud on ka veel umbes 60km, seda peamiselt selle tõttu, et kuna lube veel pole ja külavaheteed on väga lühikesed

Vahepeal olen natuke korrastanud ka enda külgkorvi raami, kuid puudu on endiselt korv ise sai küll jällegi metsaalt ära toodud jupiter 3 põhjata korv

Sander.
EDIT: Seda süüte hilisuse probleemi enam pole. Sain selle plaatide pilude suuremaks lihvimise abil korda.