30-05-2003, 15:06 PM
Kui nüüd lõpuni aus olla, siis minu vanaema (rahu tema põrmule) kunagine abikaasa ehitas millalgi 60ndate lõpus/ 70ndate algul ühe paraja hübriidi.
Ehitamine sai ajendi sellest, et kahetsusväärsel kombel põles maha suur garaas, kus muu tehnika seas läks tuleroaks ka tema ennesõjaaegne BMW 3xx (Leningradist peale sõda toodud, trofeeauto n.ö.) Alles jäid pmtselt raam ja sillad. Selle raami peale siis omalooming punutigi- nina oli nagu gaz21-l (tiivad, kapott, võre, stange), salongiosa koosnes peamiselt gaz53 omast (kandevosa, esiklaas, armatuur, uksed (tagumised olid kusjuures teisepidi keeratud esiuksed, käisid lahti ka teistpidi ). Tagumine ots sisaldas vast kõige rohkem isearetust, äratuntavalt meenuvad mulle ainult M408 punased tagatuled. Katus polnud mitte plekist, vaid mingist plastist, krobeline ja kannatas natuke mõlki lükata (rohkem kui plekk vast). Sees olid suured sohvad, ei teagi, kas 21 või 53 omad, nende seljatugede mahakeeramise tulemusel moodustus suhtkoht tasane voodisarnane lavats, päris suur.
Ah- auto oli universaalkerega
Mootor pärines kas 21lt või pobilt, ei teinud vahet kahjuks. Veljed-ilukilbid olid uhkete BMW-kirjadega ja nina peal oli ka siuke märk .
Kuskil 80ndate alguseks oli roosteuss autost jagu saanud (ja ilmselt ka peremehe huvi otsas) ning juppideks ta lammutati. Asemele tuli 412-bodykitiga 408 .
Kui maale satun, katsun vanadest albumitest pilte tuhnida, neid peaks leiduma küll, pistan maailmale ka vaadata siis.
Ehitamine sai ajendi sellest, et kahetsusväärsel kombel põles maha suur garaas, kus muu tehnika seas läks tuleroaks ka tema ennesõjaaegne BMW 3xx (Leningradist peale sõda toodud, trofeeauto n.ö.) Alles jäid pmtselt raam ja sillad. Selle raami peale siis omalooming punutigi- nina oli nagu gaz21-l (tiivad, kapott, võre, stange), salongiosa koosnes peamiselt gaz53 omast (kandevosa, esiklaas, armatuur, uksed (tagumised olid kusjuures teisepidi keeratud esiuksed, käisid lahti ka teistpidi ). Tagumine ots sisaldas vast kõige rohkem isearetust, äratuntavalt meenuvad mulle ainult M408 punased tagatuled. Katus polnud mitte plekist, vaid mingist plastist, krobeline ja kannatas natuke mõlki lükata (rohkem kui plekk vast). Sees olid suured sohvad, ei teagi, kas 21 või 53 omad, nende seljatugede mahakeeramise tulemusel moodustus suhtkoht tasane voodisarnane lavats, päris suur.
Ah- auto oli universaalkerega
Mootor pärines kas 21lt või pobilt, ei teinud vahet kahjuks. Veljed-ilukilbid olid uhkete BMW-kirjadega ja nina peal oli ka siuke märk .
Kuskil 80ndate alguseks oli roosteuss autost jagu saanud (ja ilmselt ka peremehe huvi otsas) ning juppideks ta lammutati. Asemele tuli 412-bodykitiga 408 .
Kui maale satun, katsun vanadest albumitest pilte tuhnida, neid peaks leiduma küll, pistan maailmale ka vaadata siis.