06-09-2006, 11:24 AM
>Kas oled uurinud sellist lahendust, nagu on kasutatud trammil nr 99? Nimelt on antud trammil selline elektrimootor, mis vabajooksul, mäest alla sõites või pidurdamisel genereerib vooluvõrku elektrienergiat. Kui kasutada saadavat energiat uuesti elektriauto akude laadimiseks, oleks kasu jällegi suurem.
Jah minu autol on selline lahendus kasutusel, kusjuures püsimagnetitega mootori kasutegur on generaatorina üsna kõrge. Siemensi kontrolleril on regenereeriv pidurdus (akude laadimine pidurdamisel) reziim kaheastmeline, nõrgem pidurdus kuni 6kW rakendub siis kui jalg gaasipedaalilt ära võtta, tugevam 12kW siis, kui pidurituli süttib (ja hüdrauliline pidur veel ei rakendu).
Kõik parameetrid on muidugi tarkvaraliselt muudetavad, akud üle 100A laadimisvoolu lihtsalt eriti ei kannata
Jah minu autol on selline lahendus kasutusel, kusjuures püsimagnetitega mootori kasutegur on generaatorina üsna kõrge. Siemensi kontrolleril on regenereeriv pidurdus (akude laadimine pidurdamisel) reziim kaheastmeline, nõrgem pidurdus kuni 6kW rakendub siis kui jalg gaasipedaalilt ära võtta, tugevam 12kW siis, kui pidurituli süttib (ja hüdrauliline pidur veel ei rakendu).
Kõik parameetrid on muidugi tarkvaraliselt muudetavad, akud üle 100A laadimisvoolu lihtsalt eriti ei kannata