07-09-2006, 22:19 PM
Kate mitte otse autole vaid auto kohale. Niiskus mis kondenseerub katte alla, pole teps mitte hea.
Uksed poikvel/aknad luugid praokil (nagu juba selgitatud, nii et kassid, hiired sisse ei pääseks. Kui pikemaks jätad, soovitaks miski konserveeriva määrdega pidurisadulad-kolvid (ketas) ja miks mitte ka silindri otsad kummi all (trummel) üle käia.
Igasugu elektripistikute peale soovitaks valget vaseliin aerosooli, geneka/starteri/aku klemmid sama. Mootorit ei pea tingimata käivitama, kui võimalik, siis piisab ka lihtsalt ringiajamisest, vene massinal vändaga, kümmekond (kiiremat) ringi, uuemaid saab ka esirattast, 5. käiguga ringi ajada, (kui vaja, siis küünlad maha). Istmetele armatuurile miski voodilina pähe, kummimatid jms mittehingav põrandalt ja pagasnikust välja.
Aga tegelikult on uskumatu, kuidas seisev auto "sureb" seistes kiiremini, kui sama aja jooksul mõõdkalt sõites. Ise lähen napp aasta lageda taeva all seisnud masinat lähipäevil ära tooma, kapoti all on... öök, genekad jm alum detailid oksüdeerunud, kummi detailid pundunud (õli peale pihkunud), Igat masti puulehti, okkaid ja tolmu kapoti all, ventika õhuvõtu jms kohtades kuhjas. Kui nüüd soojendus vent tööle panna...
kabiinis sees siuke kopitanud hais, et lämmatab. Mattide alt kostab krõbistamist.
Uksed poikvel/aknad luugid praokil (nagu juba selgitatud, nii et kassid, hiired sisse ei pääseks. Kui pikemaks jätad, soovitaks miski konserveeriva määrdega pidurisadulad-kolvid (ketas) ja miks mitte ka silindri otsad kummi all (trummel) üle käia.
Igasugu elektripistikute peale soovitaks valget vaseliin aerosooli, geneka/starteri/aku klemmid sama. Mootorit ei pea tingimata käivitama, kui võimalik, siis piisab ka lihtsalt ringiajamisest, vene massinal vändaga, kümmekond (kiiremat) ringi, uuemaid saab ka esirattast, 5. käiguga ringi ajada, (kui vaja, siis küünlad maha). Istmetele armatuurile miski voodilina pähe, kummimatid jms mittehingav põrandalt ja pagasnikust välja.
Aga tegelikult on uskumatu, kuidas seisev auto "sureb" seistes kiiremini, kui sama aja jooksul mõõdkalt sõites. Ise lähen napp aasta lageda taeva all seisnud masinat lähipäevil ära tooma, kapoti all on... öök, genekad jm alum detailid oksüdeerunud, kummi detailid pundunud (õli peale pihkunud), Igat masti puulehti, okkaid ja tolmu kapoti all, ventika õhuvõtu jms kohtades kuhjas. Kui nüüd soojendus vent tööle panna...
