24-09-2006, 11:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-09-2006, 11:37 AM ja muutjaks oli mossepower.)
Terve suvi sai möllatud käigukasti vahetusega. Õigemini suve algul sai proovitud erinevaid geniaalseid mootori mahavõtmis nippe, mis kõik otsustasid ebaõnnestuda ning siis jäi sapper paariks kuuks garaaži seisma- kui tegemise tuju ei ole, siis ikka vihaga teha ei saa! Suve lõpus sai siis edukalt käigukast vahetatud, millega seoses liikus käiguhoovastik 3 cm ettepoole ja sai veits puuritud ning viilitud.
Lõppkokkuvõttes kui käigud paigas avastasin ,et tagurpidi käiku ei saanud ikkagi kätte, sest käigukangi konstruktsiooni plekk oli liiga lai ühest kohast. Siis seisis auto üleeilseni, kui hommikul kell 8 sõbra poolt lahkudes otse garaaži läksin. Kohapeal kulus aega järgmiselt: Mittevajaliku plekiosa töötlemise geniaalsete võtete leiutamine 2 h, kui sain aru, et midagi erilist välja ei mõtle sain 2 tundi viilida, mingi miniatuurse muukviiliga, sest üksi suur viil ei võtnud seda metalli.
Kui masina kokkuladusin jäi katsesõit ära, sest naabrimehel oli garaazist väljasõites rehv lõhkend ja ta oli otsustanud seda kohapeal vahetama hakata, nii et keegi mööda ei saand.
Õhtul ühes korteris tuli mulle zaz meelde ja läksime sõbraga garaaži, kuhu jõudmiseks kulus 40 min, sest bussid ei sõitnud ja kohapeale jõudes olime täiesti kained ja kurnatud, otsustasime väikese tiiru asemel pikema katsesõidu teha. Kütsime siis Pärnu lennuväljale, käigud lülitusid kõik ilusti ja keskmine kiirus oli 60-70 km/h, ei tahtnud vanakest kurnata. Seal oli nii hull udu ,et kaugtuledega nägi ette 3-5 meetrit ja äkki sõidu pealt kadusid need ära, meenus punane tuluke armatuuril, mis märkis ,et laadimist ei toimu ja sõitsime edasi udumüüris 50 km/h gabariit tuledega ,mille valgusvihk oli umbes 30-50 cm, seejärel sõitsime garaazi tagasi ja leidsime ,et katsesõit kulges igati edukalt ja käiguhoovastiku võiks veel natuke ettepoole viia, laadimise korda saada ja piduri mansetid vahetada, sest Dot 4 on sisse pandud, pidurid võtavad küll, aga ohutus ennekõike.
Lõppkokkuvõttes kui käigud paigas avastasin ,et tagurpidi käiku ei saanud ikkagi kätte, sest käigukangi konstruktsiooni plekk oli liiga lai ühest kohast. Siis seisis auto üleeilseni, kui hommikul kell 8 sõbra poolt lahkudes otse garaaži läksin. Kohapeal kulus aega järgmiselt: Mittevajaliku plekiosa töötlemise geniaalsete võtete leiutamine 2 h, kui sain aru, et midagi erilist välja ei mõtle sain 2 tundi viilida, mingi miniatuurse muukviiliga, sest üksi suur viil ei võtnud seda metalli.
Kui masina kokkuladusin jäi katsesõit ära, sest naabrimehel oli garaazist väljasõites rehv lõhkend ja ta oli otsustanud seda kohapeal vahetama hakata, nii et keegi mööda ei saand.
Õhtul ühes korteris tuli mulle zaz meelde ja läksime sõbraga garaaži, kuhu jõudmiseks kulus 40 min, sest bussid ei sõitnud ja kohapeale jõudes olime täiesti kained ja kurnatud, otsustasime väikese tiiru asemel pikema katsesõidu teha. Kütsime siis Pärnu lennuväljale, käigud lülitusid kõik ilusti ja keskmine kiirus oli 60-70 km/h, ei tahtnud vanakest kurnata. Seal oli nii hull udu ,et kaugtuledega nägi ette 3-5 meetrit ja äkki sõidu pealt kadusid need ära, meenus punane tuluke armatuuril, mis märkis ,et laadimist ei toimu ja sõitsime edasi udumüüris 50 km/h gabariit tuledega ,mille valgusvihk oli umbes 30-50 cm, seejärel sõitsime garaazi tagasi ja leidsime ,et katsesõit kulges igati edukalt ja käiguhoovastiku võiks veel natuke ettepoole viia, laadimise korda saada ja piduri mansetid vahetada, sest Dot 4 on sisse pandud, pidurid võtavad küll, aga ohutus ennekõike.