25-09-2006, 17:02 PM
Meie B-501m marki mootoril ilmnesid samad vead, nagu esimeses postituses mainitud. Mootorit sai proovitud poolteist nädalavahetust, seejärel sai kütus otsa. Pärast kütuse lisamist ja õhufiltri ühendusflantsi
keevitamist (enne olid liited tehtud isoleeriga) ei tahtnud mootor enam käivituda. Lükates tegi paar potsatust, kuid ei käivitunud. Igaks juhuks sai elektrisüsteem üle vaadatud, karburaator (K-36P, Vjatka pealt) naabrite garaažis laiali lammutatud ja düüsid läbi puhutud - kasu ei midagi. Kuna mootor hakkas kapriisitsema pärast generaatori massijuhtme tagasijootmist ja õhufiltri flantsi täiendust, oletasin, et karburaator saab õhku liiga kergelt, katsin õhuvõtuava lapiga - mingit tulemust polnud. Seejuures generaatoripoolse otsakaane eemaldamisel
ei andnud mootor enam üldse mingit elumärki. Seejärel eemaldasin silindri, et näha, kas karter on bensiini ja õli segu või ainult õli täis, kuid
ei leidnud sealt kumbagi. Pärast generaatori rootori eemaldamist leidsin vea : väntvõlli simmerling oli pesast välja tulnud.
keevitamist (enne olid liited tehtud isoleeriga) ei tahtnud mootor enam käivituda. Lükates tegi paar potsatust, kuid ei käivitunud. Igaks juhuks sai elektrisüsteem üle vaadatud, karburaator (K-36P, Vjatka pealt) naabrite garaažis laiali lammutatud ja düüsid läbi puhutud - kasu ei midagi. Kuna mootor hakkas kapriisitsema pärast generaatori massijuhtme tagasijootmist ja õhufiltri flantsi täiendust, oletasin, et karburaator saab õhku liiga kergelt, katsin õhuvõtuava lapiga - mingit tulemust polnud. Seejuures generaatoripoolse otsakaane eemaldamisel
ei andnud mootor enam üldse mingit elumärki. Seejärel eemaldasin silindri, et näha, kas karter on bensiini ja õli segu või ainult õli täis, kuid
ei leidnud sealt kumbagi. Pärast generaatori rootori eemaldamist leidsin vea : väntvõlli simmerling oli pesast välja tulnud.