Tänu sellele teemale hakkasin ka huvi tundma ühe vormeli vasu mis meil oli, kui ma nii 11a võisin olla. Uurisin milline see Estonia 3 on ja leidsin juhuslikult ka selle masina pildi mis meil garaažis seisi.
![[Pilt: 065-2.jpg]](http://www.autosoviet.altervista.org/065-2.jpg)
Tegu peaks olema "Estonia 15-M" margiga siis.
Vormel oli Izh "Jupiter" mootriga, peab märkima, et üli hästi forseeritud!! Hiljem tsikli aiste vahel pole enam teis tselist näinud, see oli ikka võimas elukas.
Vanematelt meestelt olen kuulud, et selline võttis ikka oma 180km/h välja.
Kahjuks lammutati masin raskematel aegadel 90a ja tehti aia traktoriks mida oli selle ajal rohkem vaja, sest suhkurt ja tubakat tuli ju ise kasvatada "Keskaja rõõmud".
Alles on veel roolilatt, tagatelg koos kõige jooksu ketaspiduriga ja vedrustusega ning esi jooks koos vedrustusega, pedaalid, käigukang, taga pidurituli.
Kõik muu on läinud ajalukku
Kui mõni ehitab või taastab, siis võin pakkuda, ühekorra oleks peaaeg emex saatnud... jalus pidevalt, nüüd tean millega tegu, las olla veel
![[Pilt: 065-2.jpg]](http://www.autosoviet.altervista.org/065-2.jpg)
Tegu peaks olema "Estonia 15-M" margiga siis.
Vormel oli Izh "Jupiter" mootriga, peab märkima, et üli hästi forseeritud!! Hiljem tsikli aiste vahel pole enam teis tselist näinud, see oli ikka võimas elukas.
Vanematelt meestelt olen kuulud, et selline võttis ikka oma 180km/h välja.
Kahjuks lammutati masin raskematel aegadel 90a ja tehti aia traktoriks mida oli selle ajal rohkem vaja, sest suhkurt ja tubakat tuli ju ise kasvatada "Keskaja rõõmud".
Alles on veel roolilatt, tagatelg koos kõige jooksu ketaspiduriga ja vedrustusega ning esi jooks koos vedrustusega, pedaalid, käigukang, taga pidurituli.
Kõik muu on läinud ajalukku

Kui mõni ehitab või taastab, siis võin pakkuda, ühekorra oleks peaaeg emex saatnud... jalus pidevalt, nüüd tean millega tegu, las olla veel
