02-10-2006, 20:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2006, 20:26 PM ja muutjaks oli Masinasist.)
Masin on jah vähemalt! 10 aastat seisnud ja seega remontimist väga palju.
Tahaks ikka ilusti korda teha- ei tea kas päris kroomdetailidega lõppviimistluses viitsin jamada, kuid võimalikult originaalilähedane võiks olla.
Ei tea ainult mida mootoriga ette võtta- vana, orig. varuosi pole saada jne.
Mõtlesin, et istme all võiks tiksuda mingi uus mootor- arvatavasti vene päritolu, 150-200 cc. võimsamat mootorit ei kannata võibolla raam välja??
Aga ühesõnaga, kui saaks iz silindri mõõdus hülsi sisse lükata, saaks kasutada izi kolb jne. Kui on võimalusi mootor remontida võib sellega ka sõita, kuid iseasi on mootori tuunimine- tekib vist jahutusega probleeme.
Aga andge julgelt ka oma arvamustest teada
läks pikaks vist
Nagu ennist kirjutasin ei ole materjale eriti saada, ehk keegi teab paremini? Otsinud nii Eestist kui piiri tagan (saitidelt).
Tahaks ikka ilusti korda teha- ei tea kas päris kroomdetailidega lõppviimistluses viitsin jamada, kuid võimalikult originaalilähedane võiks olla.
Ei tea ainult mida mootoriga ette võtta- vana, orig. varuosi pole saada jne.
Mõtlesin, et istme all võiks tiksuda mingi uus mootor- arvatavasti vene päritolu, 150-200 cc. võimsamat mootorit ei kannata võibolla raam välja??
Aga ühesõnaga, kui saaks iz silindri mõõdus hülsi sisse lükata, saaks kasutada izi kolb jne. Kui on võimalusi mootor remontida võib sellega ka sõita, kuid iseasi on mootori tuunimine- tekib vist jahutusega probleeme.
Aga andge julgelt ka oma arvamustest teada
läks pikaks vist

Nagu ennist kirjutasin ei ole materjale eriti saada, ehk keegi teab paremini? Otsinud nii Eestist kui piiri tagan (saitidelt).