05-06-2003, 15:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2004, 01:08 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
6) EI! vesipaber 1400-1600 (krt, ma täpseid \"standardnumbreid\" ei mäleta, aga 1400 oli vist üks variant) - sellega lased auto üle ENNE värvimist (eriti korralikult krundi-värvi piirjooned). Kui aga värvitakse väga korralikult (vedela värviga - mitme kihi puhul siis viimane kiht), peaks see number ilmselt veel suurem olema. Enne poleerimist ei teagi numbrit öelda - pole teinud. Seda siiski tean, et poleerida ei tohi enne vähemalt 2 nädala (või oli kuu?) möödumist värvimisest (olgu siis kiire või aeglane kõvendi ning temp. mis tahes) - värv kuivab ikka tükk aega tegelikult.
mina räägin ikka \"pinnakaga\" (ka kõvendiga tavaline värv) värvimisest - metallicute ja lakkidega pole kursis... Mu kirja pandud numbrid peaksid \"harju keskmise\" värvimise puhul kehtima (ma siiski vaid oma masina teinud).
LIIVAPABERI number näitab, mitu tera on pindalaühikul (ma arvan, et siis ruutsentimeetril - pole täpselt lugenud...). Mida suurem number, seda peenem paber.
EDIT: ma ikka rumal - \"Intsul\" ikka õigus - 800 paber on piisav (AITÄH!). Meenub, et mulle soovitati (muigel ilmel millegipärast) \"eriti korralikuks tulemuseks\" kasutada 1400st. Ei mäletagi, kummaga lõpuks tegin.
EDIT2: pinnaka alt võib isegi rahus 400mm vesiliivaga krunti \"siluda\". Kui pahtli peale panna hea paks krunt, olen ma pahtlit isegi 150 või 180 paberiga lihvinud. Siin tuletaks aga meelde, et märglihvi-paberi numbrile vastav kuiv paber on väiksema numbriga! Täpseid vahekordi ei oska öelda, aga näitlikustamiseks võrdsustaksin 320 vesipaberi näiteks 280 kuivpaberiga. Erinevate tootjate numbrid ei ole väidetavalt samuti üksüheselt samad.
mina räägin ikka \"pinnakaga\" (ka kõvendiga tavaline värv) värvimisest - metallicute ja lakkidega pole kursis... Mu kirja pandud numbrid peaksid \"harju keskmise\" värvimise puhul kehtima (ma siiski vaid oma masina teinud).
LIIVAPABERI number näitab, mitu tera on pindalaühikul (ma arvan, et siis ruutsentimeetril - pole täpselt lugenud...). Mida suurem number, seda peenem paber.
EDIT: ma ikka rumal - \"Intsul\" ikka õigus - 800 paber on piisav (AITÄH!). Meenub, et mulle soovitati (muigel ilmel millegipärast) \"eriti korralikuks tulemuseks\" kasutada 1400st. Ei mäletagi, kummaga lõpuks tegin.
EDIT2: pinnaka alt võib isegi rahus 400mm vesiliivaga krunti \"siluda\". Kui pahtli peale panna hea paks krunt, olen ma pahtlit isegi 150 või 180 paberiga lihvinud. Siin tuletaks aga meelde, et märglihvi-paberi numbrile vastav kuiv paber on väiksema numbriga! Täpseid vahekordi ei oska öelda, aga näitlikustamiseks võrdsustaksin 320 vesipaberi näiteks 280 kuivpaberiga. Erinevate tootjate numbrid ei ole väidetavalt samuti üksüheselt samad.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"