09-10-2006, 10:10 AM
Muutsin vähe pealkirja, et tuua teemasse ka juttu õlirõhust ja näiteks ka bensiinikulust.
Oma masinal on sooja mootori puhul rõhk ikka päris nulli lähedal ja ka tuli vilgub või lausa põleb isegi sõidu ajal. Seda eriti veel kui anda koormust- gaasi maha lastes rõhk kohe paraneb. Näiteks sõites kolmanda käiguga pöörded üleval, siis ei põle aga neljandaga põleb. Külmalt peale käivitamist on seier tühikäigul 3 peal ning mõned kilomeetrid peale sõidu alustamist püsib 2 peal.
Olen rääkinud mitme Gazi omanikuga ning pea kõigil on rõhk kehv. Viimati rääkisin ühe kalluri omanikuga kes ütles, et tal väga vähe sõitnud mootor aga rõhk soojast peast ikkagi nullis, soovitas mul sellele tähelepanu mitte pöörata. Tema aga üllatas mind bensiinikuluga, mis pidavat väidetavalt olema 20L/100km. Enda masina kulu olen ühe korra mõõtnud ja see oli 32,5L/100km.
Käisin läbi Rebellast (Lähtes asuv Gaz ametlik esindus) ning rääkisin sealse mootoriremontijaga. Tema ütles, et peale tema tehtud kapremonti ei pidavat rõhk alla 2 üldse langema. Uurisin veel temalt, et kas tasuks tsentrifugaalõlifilter vahetada uuema pappfiltri vastu aga ta ei näinud sel õlirõhu paranemise suhtes mõtet. Tema väitel olevat Gaz 53 peamine õlirõhu languse põhjus nukkvõlli pukside kulumine.
On kellelgi olnud kogemust, et õlirõhk on paranenud uue õlipumba panekuga ja kas on mõtet rõhku hoidva klapi vedru alla lisa seib või midagi sellist panna?
Oma masinal on sooja mootori puhul rõhk ikka päris nulli lähedal ja ka tuli vilgub või lausa põleb isegi sõidu ajal. Seda eriti veel kui anda koormust- gaasi maha lastes rõhk kohe paraneb. Näiteks sõites kolmanda käiguga pöörded üleval, siis ei põle aga neljandaga põleb. Külmalt peale käivitamist on seier tühikäigul 3 peal ning mõned kilomeetrid peale sõidu alustamist püsib 2 peal.
Olen rääkinud mitme Gazi omanikuga ning pea kõigil on rõhk kehv. Viimati rääkisin ühe kalluri omanikuga kes ütles, et tal väga vähe sõitnud mootor aga rõhk soojast peast ikkagi nullis, soovitas mul sellele tähelepanu mitte pöörata. Tema aga üllatas mind bensiinikuluga, mis pidavat väidetavalt olema 20L/100km. Enda masina kulu olen ühe korra mõõtnud ja see oli 32,5L/100km.
Käisin läbi Rebellast (Lähtes asuv Gaz ametlik esindus) ning rääkisin sealse mootoriremontijaga. Tema ütles, et peale tema tehtud kapremonti ei pidavat rõhk alla 2 üldse langema. Uurisin veel temalt, et kas tasuks tsentrifugaalõlifilter vahetada uuema pappfiltri vastu aga ta ei näinud sel õlirõhu paranemise suhtes mõtet. Tema väitel olevat Gaz 53 peamine õlirõhu languse põhjus nukkvõlli pukside kulumine.
On kellelgi olnud kogemust, et õlirõhk on paranenud uue õlipumba panekuga ja kas on mõtet rõhku hoidva klapi vedru alla lisa seib või midagi sellist panna?