11-10-2006, 09:09 AM
mul on ka taoline jama, täispööreteni läheb ilusti, kuid tippkiirusel hakkab jõnksutama, ma ei ole veel täis selguseni jõudnud kas asi on segukruvi vales asendis, süüdeküünlas või vales süüdes. sellest siis paar küsimust kui suur peaks olema süüdeküünlas kontaktpindade vahe ning süüdemängus kontaktide vahe?
ja tekkis küsimus ka d5 ja d4 siduri hammasrattaste kohta, kas olid neil hambad sirgelt peal ja kui olid siis kui palju neil kõverate hammastega hammasrattastega vahet jõuülekande pooles oli?
ja tekkis küsimus ka d5 ja d4 siduri hammasrattaste kohta, kas olid neil hambad sirgelt peal ja kui olid siis kui palju neil kõverate hammastega hammasrattastega vahet jõuülekande pooles oli?
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?