13-10-2006, 02:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-10-2006, 02:50 AM ja muutjaks oli marti184.)
Täitsa metsas, eelmisest postist on 1 aasta möödas. Kuhu küll see aeg kadunud on?
Eelmine kevad hankisin Gaz-21 ja see võttis väga palju vaeva ja energiat, et kevadel piiratud aja jooksul sõitma saada. Suvi oli üldse koolidesse sisseastumisi täis ja polnud kah aega/inspiratsiooni, et näppe õlis leotada. Volga oli prioriteetsem asi korras hoida, kuna tegu oli juba sõitva masinaga.
Nüüd siis on jälle kohale jõudnud, et Emm on ikka veel juppideks. Ma olen sinna juppidesse nüüdseks liiga palju raha tampinud, et asja aastate viisi venitada.
Hetkene seis:
On olemas 2. külgkorv, mis on paraku ainult väga vähe paremas seisus, kui esimene. Siiski, mulle kinnitati, et uue põhja keevitamine ja pahtliga ärasilumine on käkitegu. Teise külkaga sain ka kaasa täiesti hävinenud istme, mille pealt saan matti võtta. Tegelikult lihtne: vedrud, poroloon, nahk ja vineer.
Mootor on peaaegu koos. Süütesüsteemi peab külge kinnitama, hooratta veel igaks juhuks üle pingutama.
Silindripead ostsin kõige täiega uued(üle tonnine laks), kuna öeldi, et vanade taastamine läheks sama kalliks. Uued olid horisontaalkinnitustega, mis sobib igati. Nookurid seevastu olid liiga madalad - vert. kinnituse silindripead hoidsid nookureid kõrgemal(eemal). Tükk aega leiutasin ja püüdsin vahejuppe teha, kuid lõpuks panin lihtsalt seibid vahele. Ma loodan et peab.
Lenksulülitid ja kummid on puudu.
Peaülekande jupid on kõik olemas ja uued, kuid peaülekande kaanes on üks neist neljast poldiaugust hävinenud ja suuremaks puuritud. Ei tea, kas on võimalik kuidagi seda päästa, või peab kusagilt uue hankima?
Summuteid ei olnud võimalik kasutatuid leida. Tegin väljamineku ja ostsin tutikad (Kirves!)
Sama tüübi käest ostsin posu tutikaid kodaraid, kuna ainult osad vanad oli võimalik päästa.(Kah kirves!)
Samuti on vaja uusi kummipukse raami sisse. Ma väga loodan, et Kloostrimetsa, Brauer või Tondi kaudu saab neid hankida.
Tagumisi amorte pole ma seni veel lahti saanud. Püüdsin küll vineerist ja keermetlatist rakist teha aga asi läks plahvatusohtlikuks. Ma ei teagi, kas neid üldse on võimalik lahti võtta? Pärast tõmblen hullult vedru maha saamiseks ja siis ei olegi lahtivõetavad?
Raam, porikad, plekid, rummud, veljed ja muud värviga jupid on suures hunnikus ühes garaazi nurgas. Need peab kuhugi liivapritsi viima ja siis üle värvima. Kompressorid ja regulaatorid on olemas aga garaaz muutub talvel külmaks ja on halb värvimiseks.
Külka põhja keevitamiseks vajalik plekk on ka olemas, vist oli 0.7-0.8mm paks.
Kõik materjalid nagu oleks olemas, aga suvel oli nii palju tõmblemist, et ei saanud mahti tegutseda.
Detsembri keskpaigus tulen paariks nädalaks kodumaale ja hakkan masina kallal tööle. Praegu tunduvad küll eelseisvad toimetused päris keerulised/rasked. Ma ei tea isegi seda, kas pärast kõigi töödega lõpule jõudmist ARK selle üldse arvele võtab.
Eelmine kevad hankisin Gaz-21 ja see võttis väga palju vaeva ja energiat, et kevadel piiratud aja jooksul sõitma saada. Suvi oli üldse koolidesse sisseastumisi täis ja polnud kah aega/inspiratsiooni, et näppe õlis leotada. Volga oli prioriteetsem asi korras hoida, kuna tegu oli juba sõitva masinaga.
Nüüd siis on jälle kohale jõudnud, et Emm on ikka veel juppideks. Ma olen sinna juppidesse nüüdseks liiga palju raha tampinud, et asja aastate viisi venitada.
Hetkene seis:
On olemas 2. külgkorv, mis on paraku ainult väga vähe paremas seisus, kui esimene. Siiski, mulle kinnitati, et uue põhja keevitamine ja pahtliga ärasilumine on käkitegu. Teise külkaga sain ka kaasa täiesti hävinenud istme, mille pealt saan matti võtta. Tegelikult lihtne: vedrud, poroloon, nahk ja vineer.
Mootor on peaaegu koos. Süütesüsteemi peab külge kinnitama, hooratta veel igaks juhuks üle pingutama.
Silindripead ostsin kõige täiega uued(üle tonnine laks), kuna öeldi, et vanade taastamine läheks sama kalliks. Uued olid horisontaalkinnitustega, mis sobib igati. Nookurid seevastu olid liiga madalad - vert. kinnituse silindripead hoidsid nookureid kõrgemal(eemal). Tükk aega leiutasin ja püüdsin vahejuppe teha, kuid lõpuks panin lihtsalt seibid vahele. Ma loodan et peab.
Lenksulülitid ja kummid on puudu.
Peaülekande jupid on kõik olemas ja uued, kuid peaülekande kaanes on üks neist neljast poldiaugust hävinenud ja suuremaks puuritud. Ei tea, kas on võimalik kuidagi seda päästa, või peab kusagilt uue hankima?
Summuteid ei olnud võimalik kasutatuid leida. Tegin väljamineku ja ostsin tutikad (Kirves!)
Sama tüübi käest ostsin posu tutikaid kodaraid, kuna ainult osad vanad oli võimalik päästa.(Kah kirves!)
Samuti on vaja uusi kummipukse raami sisse. Ma väga loodan, et Kloostrimetsa, Brauer või Tondi kaudu saab neid hankida.
Tagumisi amorte pole ma seni veel lahti saanud. Püüdsin küll vineerist ja keermetlatist rakist teha aga asi läks plahvatusohtlikuks. Ma ei teagi, kas neid üldse on võimalik lahti võtta? Pärast tõmblen hullult vedru maha saamiseks ja siis ei olegi lahtivõetavad?
Raam, porikad, plekid, rummud, veljed ja muud värviga jupid on suures hunnikus ühes garaazi nurgas. Need peab kuhugi liivapritsi viima ja siis üle värvima. Kompressorid ja regulaatorid on olemas aga garaaz muutub talvel külmaks ja on halb värvimiseks.
Külka põhja keevitamiseks vajalik plekk on ka olemas, vist oli 0.7-0.8mm paks.
Kõik materjalid nagu oleks olemas, aga suvel oli nii palju tõmblemist, et ei saanud mahti tegutseda.
Detsembri keskpaigus tulen paariks nädalaks kodumaale ja hakkan masina kallal tööle. Praegu tunduvad küll eelseisvad toimetused päris keerulised/rasked. Ma ei tea isegi seda, kas pärast kõigi töödega lõpule jõudmist ARK selle üldse arvele võtab.