07-06-2003, 15:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2004, 23:57 PM ja muutjaks oli mõmmik.)
Mul õnnestus saada endale üks täies elujõus Praga v3s,millelt äsja võeti maha ja hävitati moderniseeritud röntgeni labori sisustus.Õnneks säilis auto ise täiskomplektsena koos soojustatud furgooniga.See auto aga mida nähti puksiirauto platvormil,sain ma varuosadeks kaasa.Sellelt on ära võetud furgoon ja veel mõned osad.Samuti ei ole sellel dokumente.
Praga v3s aga tugev oma aja kangelane,kuid suurimaks miinuseks võib pidada tema hooldustööde mahukust-määritavaid/õlitatavaid sõlmi on väga palju.Mootoriks on õhkjahutusega Tatra poolt projekteeritud ridakuuene diiselmootor,millel võimsust 72kw(2100pm).Üks selline auto sõitis kunagi Maardust Mustamäele ilma õlita,kuna õlivahetuse ajal unustati kork alla keerata.Mees Mustamäele jõudis siis oli helistatud,et suur õliloik ja kork jäid maha.Väga tugev raud
Praga v3s aga tugev oma aja kangelane,kuid suurimaks miinuseks võib pidada tema hooldustööde mahukust-määritavaid/õlitatavaid sõlmi on väga palju.Mootoriks on õhkjahutusega Tatra poolt projekteeritud ridakuuene diiselmootor,millel võimsust 72kw(2100pm).Üks selline auto sõitis kunagi Maardust Mustamäele ilma õlita,kuna õlivahetuse ajal unustati kork alla keerata.Mees Mustamäele jõudis siis oli helistatud,et suur õliloik ja kork jäid maha.Väga tugev raud