17-10-2006, 18:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2006, 18:44 PM ja muutjaks oli denis23.)
Lugedes Auto24 kuulutused ja teised internetiallikad avastasin mina, et enamus Volgadest mis on seal jäädvustatud on kuulunud varem ühiskonna koorekihile. Üks on "polkovniku", teine "kaugsõidukapteni", kolmas "tehase direktori", neljas "ka tänasel päeval väga kõrgel postil töötava isiku" oma.
Uurisin natukene oma auto ajalugu. Ega see kerge pole olnud, kuna sain seda nii öelda teise (üsna lühiajalise) omaniku käest. Aga esimese omaniku kes autot omas üle 40 aastat pole ma kunagi näinud. . Kujutasin et äkki sõitis kunagi sellega KGB kindralmajoor või vähemalt Kompartei Keskkomitee osakonnajuhataja. Olin juba kujutanud igasugused võimalikud lood mis minu Volgaga võiksid olla seotud. Ja siis asusin tegutsema.
Kasutades kõikvõimalikud seaduslikud nipid, jõudsin mina lõpude lõpuks oma auto esimese omaniku lesele. Tema üllatus oli suur ja pisar isegi tuli silmast, aga siiski ta soostus minuga rääkida. Ja siis tabas mind valus tagasilöök.
Selgus et 40 aastat minu auto kuulus sukavabriku kudumispinkide häälestajale. Maa kadus minu jalgade all. Ma ei tea, kas ma volgade kokkutulekule julgen enam minna..
Nii et hoiame oma pöidlad ikka selleks et Pobeda konstruktor ikka oleks balti, ja mis veel tähtsam baltisaksa aadli päritolu. Loodame ikka paremat, arvestades seda, kui suur tähtsus sellel on!!!
Uurisin natukene oma auto ajalugu. Ega see kerge pole olnud, kuna sain seda nii öelda teise (üsna lühiajalise) omaniku käest. Aga esimese omaniku kes autot omas üle 40 aastat pole ma kunagi näinud. . Kujutasin et äkki sõitis kunagi sellega KGB kindralmajoor või vähemalt Kompartei Keskkomitee osakonnajuhataja. Olin juba kujutanud igasugused võimalikud lood mis minu Volgaga võiksid olla seotud. Ja siis asusin tegutsema.
Kasutades kõikvõimalikud seaduslikud nipid, jõudsin mina lõpude lõpuks oma auto esimese omaniku lesele. Tema üllatus oli suur ja pisar isegi tuli silmast, aga siiski ta soostus minuga rääkida. Ja siis tabas mind valus tagasilöök.
Selgus et 40 aastat minu auto kuulus sukavabriku kudumispinkide häälestajale. Maa kadus minu jalgade all. Ma ei tea, kas ma volgade kokkutulekule julgen enam minna..
Nii et hoiame oma pöidlad ikka selleks et Pobeda konstruktor ikka oleks balti, ja mis veel tähtsam baltisaksa aadli päritolu. Loodame ikka paremat, arvestades seda, kui suur tähtsus sellel on!!!
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
