17-10-2006, 20:13 PM
Nüüdseks juba mõned katsesõidud tehtud. Kuigi mootor sai küllaltki põhjalikult remonditud, on ,,minek" oluliselt lahjem, kui peaks. Üheks võimalikuks põhjuseks võib pidada vale karburaatorit (K36P). Pärast õhutemperatuuri kukkumist ~10 kraadini hakkas mootor ,,uppuma",
ehk pärast mõningat töötamist saab küünal märjaks. Ise kahtlustan bensiini kondenseerumist karburaatorit ja silindrit ühendavas torus
(K36P ei mahu originaalkarburaatorile ettenähtud pesasse). Samuti ilmnes huvitav nähtus tühikäigu pöörete ja eelsüütenurgaga seoses:
mootor töötab kõige paremini, kui ,,poolkuu" paikneb ~30 kraadi enne
karterile märgitud kriipsu. Seega on tarvis veel katsetada ja häälestada.
ehk pärast mõningat töötamist saab küünal märjaks. Ise kahtlustan bensiini kondenseerumist karburaatorit ja silindrit ühendavas torus
(K36P ei mahu originaalkarburaatorile ettenähtud pesasse). Samuti ilmnes huvitav nähtus tühikäigu pöörete ja eelsüütenurgaga seoses:
mootor töötab kõige paremini, kui ,,poolkuu" paikneb ~30 kraadi enne
karterile märgitud kriipsu. Seega on tarvis veel katsetada ja häälestada.