18-10-2006, 21:26 PM
![[Pilt: 012kf7.th.jpg]](http://img237.imageshack.us/img237/3831/012kf7.th.jpg)
![[Pilt: 011bt1.th.jpg]](http://img237.imageshack.us/img237/8084/011bt1.th.jpg)
Kangid siis sellised nagu juuresolevatel piltidel. Erinevus on veel ka kindalaeka sügavuses, 66-da aasta omal sugavam, kuna puudub keskmine õhusuunaja aknale.
Kuidas, aga mehaanikud esimestel GAZ-53-l vasakpoolset plokikaant maha võtsid, kui kabiini põrandas puudus selle jaoks luuk.
![[Pilt: 017bm4.th.jpg]](http://img237.imageshack.us/img237/1157/017bm4.th.jpg)
Nagu olen aru saanud, tulid GAZ-53-d tootmisse 1964-l aastal, hiljem 1966-l hakati nende baasil GAZ-52-e tootma. Vaevalt nad siis selle jaoks eraldi kabiini tegid ilma luugita põrandal.
![[Pilt: 018mn8.th.jpg]](http://img237.imageshack.us/img237/8194/018mn8.th.jpg)
Siin siis hilisema 52-e kabiini põrand.