23-10-2006, 12:04 PM
Niisiis üle VÄGA pika aja projekt jälle aretamisel.
Sai siish koos Jürksiga üks Юпитер'i mootor laiali võetud ja eile hakkasin taas kokku laduma. Täna võibolla isegi saaks valmis(mootori).
*Mul oleks võimalik üks mootor veel kokku saada kui saaks kuskilt väntvõllide kõik neli simmerlingi.
Kas keegi teab kohta kust neid saada(näiteks tellida ja hind).?
Teemasse:
Mootoril oli enne lahtivõtmist suhteliselt talutav kompressioon- aga lahti võtsin, sest vasakusse silindrisse oli rohkelt õli imenud.
Kokku pannes puhastan võimalikult paljud osad.
Eile võtsin vasakpoolse kolvi ette, tegin pealt õlist puhtaks, võtsin rõngad ära ja tekkisid mõned arusaamatused või nii:
1. Miks alumine soon on sügavam?
2. Kas see on normaalne, et alumise rõnga all(mõlemal kolvil) on "seib"- õhuke plekist riba?
3. Kuidas puhastada rõngaste sooned "tagist".?
4. Kas ainult alumise rõnga vahetamisel uue vastu on mõtet? Ja, et palju see paisumispilu rõngastel(alumine & ülemine) peab jääma silindris?
Sai siish koos Jürksiga üks Юпитер'i mootor laiali võetud ja eile hakkasin taas kokku laduma. Täna võibolla isegi saaks valmis(mootori).
*Mul oleks võimalik üks mootor veel kokku saada kui saaks kuskilt väntvõllide kõik neli simmerlingi.
Kas keegi teab kohta kust neid saada(näiteks tellida ja hind).?
Teemasse:
Mootoril oli enne lahtivõtmist suhteliselt talutav kompressioon- aga lahti võtsin, sest vasakusse silindrisse oli rohkelt õli imenud.
Kokku pannes puhastan võimalikult paljud osad.
Eile võtsin vasakpoolse kolvi ette, tegin pealt õlist puhtaks, võtsin rõngad ära ja tekkisid mõned arusaamatused või nii:
1. Miks alumine soon on sügavam?
2. Kas see on normaalne, et alumise rõnga all(mõlemal kolvil) on "seib"- õhuke plekist riba?
3. Kuidas puhastada rõngaste sooned "tagist".?
4. Kas ainult alumise rõnga vahetamisel uue vastu on mõtet? Ja, et palju see paisumispilu rõngastel(alumine & ülemine) peab jääma silindris?