Minsk m-1-a
#5

KoBa Kirjutas:... see mis neid hammasrattaid liigutab jääb veidi liiga kõrgele nii et käigukastivõll ei lähe augu lõpuni (kus ta olema peab)

Kas tõesti on erinevate tehaste M-1-A mootoritel lülitushargi asukoht käigukastivõllide suhtes (ja seega ka lülitushargi mõõtmed) erinevad? Sinu segasest seletusest ma midagi säärast aru sain... Kel kogemusi, võiks kommenteerida (mul ei ole tulnud ette vajadust lülitusmehhanismi ühest karterist teise ringi tõsta).

Küsin probleemi olemuse üle: kas jalahoovaga liigutades lülitushark liigub või ei liigu (Sa saad seda proovida enne poolte kokkupanemist)? Või lülitushark liigub, kuid ta ei ulatu muhvi soontesse, kus ta peab olema?



Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme septembris avatud L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Minsk m-1-a - Autor: KoBa - 22-10-2006, 21:43 PM
RE: Minsk m-1-a - Autor: valdo - 22-10-2006, 22:16 PM
RE: Minsk m-1-a - Autor: kass - 22-10-2006, 22:58 PM
RE: Minsk m-1-a - Autor: KoBa - 23-10-2006, 13:57 PM
RE:  Minsk m-1-a - Autor: valdo - 23-10-2006, 16:12 PM
RE: Minsk m-1-a - Autor: kass - 23-10-2006, 19:35 PM
RE: Minsk m-1-a - Autor: KoBa - 29-10-2006, 18:22 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne