24-10-2006, 10:31 AM
VDO Kirjutas:...
1. Miks alumine soon on sügavam?
2. Kas see on normaalne, et alumise rõnga all(mõlemal kolvil) on "seib"- õhuke plekist riba?
3. Kuidas puhastada rõngaste sooned "tagist".?
4. Kas ainult alumise rõnga vahetamisel uue vastu on mõtet? Ja, et palju see paisumispilu rõngastel(alumine & ülemine) peab jääma silindris?
1. ja 2.
Ma pole ühelgi kolvil varem neid lainelisi seibe näinud lihtsalt- sellepärast mõtlesin, et eelmise omaniku omaaretus.
Aitäh.
Eile kurbus hüppas hinge umbes kell 24:00 kui neljas käik(mille panin sisse kui mootorit kokku panin) ei tulnud enam välja.
Arvatavasti poos selle "käiguvahetaja" kinni. Õnneks õli veel sees pole, täna jälle mootor laiali.
Mis õli hoorattaruumi panna?