25-10-2006, 00:49 AM
nagu ikka: võib kannatada, võib mitte. Kui detailid täielikult krundiga katad, on IMHO isegi võimalik, et saab asja. Kui krundid aga "laikudena" ning seejärel krundi ääri lihvid, on hulka tõenäolisem, et vedel kattevärv üleminekukohad "õitsema" paneb.
kui krundid esialgu vaid töödeldud laike, siis sega õige 2k krunti ainult nende jaoks, aga aluspind karesta ka mujalt. Ülejäägiga võib ju kusagilt servast kogu detaili kruntima asuda ning pole kohustust lõpuni kruntida. Sama loogika, mis pahteldamisega - jätta paar tõsisemat kohta "varuks" - et kui pahtlit liig palju tehtud sai, siis (juba tahenema kippuv kiire pahtli) ülejääk sinna
kui kruntides 2k krundisegust puudust tuleb, siis see mure on ju imelihtsalt lahendatav - uue laari kokkusegamine ei võta minutitki
teet,
ise siiski 1k värvi peale värvimisega vaid ühe masina jagu kogemust omab - aga hea, et 1k värvi ja 2k kattevärvi vahele ikka 2k krunt sai. Lihvitud vana värvi ääred kippusid ka (natuke nitrolahustiga vedeldatud) 2k krundi all paaris kohas "õitsema"
kui krundid esialgu vaid töödeldud laike, siis sega õige 2k krunti ainult nende jaoks, aga aluspind karesta ka mujalt. Ülejäägiga võib ju kusagilt servast kogu detaili kruntima asuda ning pole kohustust lõpuni kruntida. Sama loogika, mis pahteldamisega - jätta paar tõsisemat kohta "varuks" - et kui pahtlit liig palju tehtud sai, siis (juba tahenema kippuv kiire pahtli) ülejääk sinna
kui kruntides 2k krundisegust puudust tuleb, siis see mure on ju imelihtsalt lahendatav - uue laari kokkusegamine ei võta minutitki
teet,
ise siiski 1k värvi peale värvimisega vaid ühe masina jagu kogemust omab - aga hea, et 1k värvi ja 2k kattevärvi vahele ikka 2k krunt sai. Lihvitud vana värvi ääred kippusid ka (natuke nitrolahustiga vedeldatud) 2k krundi all paaris kohas "õitsema"
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"