Jaguar Mark 7, 1955a
#2

Eile õhtul sai Mark siis kodugaraazhi veetud.
Kuna vanakesel olid ilmsed veeremisprobleemid (pidurid kinni - neljakesi lükates vaevu veeres), siis oli esimeseks tööks piduritega tegelemine.
Pidades silmas seda, et edaspidi olen sunnitud teda mõnda aega vaid kondiauruga veeretama, siis otsustasin piduriklotsid hoopis maha võtta...hiljem tuleb ju niikuinii pidurid täiesti lahti võtta ja "käima õpetada"...

Trumlid tulid 50 aastase auto kohta üllatavalt lihtsalt küljest ära:

[Pilt: imgp3110hq0.jpg]

Klotsid on korras, vedrud samuti, ainult pidurisilindrid vajavad tegemist. Kohendamist vajab ka käsipidurisüsteem, mida pole küljeski...

Esiratta pidur on samuti üllatavalt hea:

[Pilt: imgp3112ky6.jpg]

Keegi on lähiminevikus ette koguni uued pidurikatted paigaldanud, mida järeldasin sellest, et needid on alles täiesti uued ja läikivad.

Klotsid panin kindlasse kohta hoiule. Lisaks piduritele takistas auto veeremist ka veel esimene parem rattalaager, mille määre oli niivõrd hangunud, et ratas ei tahtnud kuidagi vabalt pöörelda, isegi imestasin, et selline asi üldse võimalik on.
Siiani olen kohanud isehanguvat määret ainult V.A.G. grupi toodangul...Cool
Laagri võtsin välja, pesin läbi ja panin uue määrdega uuesti kokku.
Auto on nüüd veeretamiskõlbulik



Pisut jäi aega ka autoga kaasas olnud kolaga tutvumiseks...

Kahes kastis, mis pagassis kaasas olid,  oli kokku tohutu hunnik varuosi, osa neist isegi tuttuued (tõsi küll, aastast u.1970, aga ikkagi sildid veel küljes).

Osa varuosi olid isegi algeliselt sorteeritud, pakendatud ja sildistatud:

[Pilt: imgp3111wf9.jpg]

Häguselt on näha, et tegemist on parema uksehinge poltidega ja teises kotikeses pagassiluku poltidega...

Samuti leidsin kola alt üles starteri, täpselt õige asi, ilma releeta ja puha:

[Pilt: imgp3118ct8.jpg]

Tundub, et eelmises postis olin auto endise omaniku vastu starteri suhtes ülekohtune.
Sry, Otto, juhul, kui juhtud seda lugema...Wink
Isegi eraldiasetsev starteri relee oli kaasas.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 30-10-2006, 12:08 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 01-11-2006, 13:00 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 17-11-2006, 17:47 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 17-01-2007, 11:57 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 17-01-2007, 12:31 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: E-riik - 17-01-2007, 12:59 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: Ishijupp - 17-01-2007, 13:15 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 17-01-2007, 14:37 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: Mini - 17-01-2007, 17:59 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: E-riik - 17-01-2007, 18:58 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: robi - 18-01-2007, 03:02 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 18-01-2007, 12:25 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: Coger - 18-01-2007, 14:04 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: 13piisab - 18-01-2007, 23:33 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: miniest - 18-01-2007, 14:44 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 18-01-2007, 15:29 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: Bastard - 18-01-2007, 21:10 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: Mini - 18-01-2007, 21:36 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: wax - 18-01-2007, 22:26 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 19-01-2007, 10:38 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: E-riik - 19-01-2007, 14:45 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: pppp - 19-01-2007, 16:00 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 19-01-2007, 17:03 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: Bastard - 19-01-2007, 17:09 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: E-riik - 19-01-2007, 17:22 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 19-01-2007, 17:24 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: aavo - 21-01-2007, 17:13 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 22-01-2007, 17:47 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: robi - 23-01-2007, 00:52 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: wax - 23-01-2007, 09:54 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: eberhard - 23-01-2007, 12:23 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 23-01-2007, 13:52 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: tavs - 23-01-2007, 14:43 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: ats97 - 23-01-2007, 15:08 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 23-01-2007, 15:57 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: eberhard - 24-01-2007, 09:28 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: ROKIPEER - 26-01-2007, 08:26 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: Liblikmutter - 26-04-2007, 00:21 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 13-05-2007, 11:38 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: ryblik1 - 30-05-2007, 17:58 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 25-07-2007, 14:18 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: Jarmo - 25-07-2007, 17:01 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 26-07-2007, 09:02 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: TeeTL - 26-07-2007, 10:35 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: Jarmo - 26-07-2007, 13:38 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 27-07-2007, 09:18 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: Kalle1 - 28-08-2007, 15:47 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 29-08-2007, 13:06 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: session - 29-08-2007, 14:12 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: IIIFFFAR - 29-08-2007, 14:46 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: miniest - 29-08-2007, 17:20 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: pppp - 30-08-2007, 13:40 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: villuro - 31-08-2007, 16:55 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 11-09-2007, 21:18 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: Jesper - 11-09-2007, 23:24 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 12-09-2007, 12:45 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: hundu615 - 12-09-2007, 18:10 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: motoblokk - 12-09-2007, 19:50 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: supp - 12-09-2007, 19:58 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: Jarmo - 12-09-2007, 21:46 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: Jesper - 12-09-2007, 23:42 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 13-09-2007, 08:01 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: motoblokk - 30-09-2007, 19:42 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 01-10-2007, 13:37 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: valdo - 01-10-2007, 13:57 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: k2rpman - 01-10-2007, 17:55 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: hundu615 - 01-10-2007, 18:20 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: leek - 02-10-2007, 07:45 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 02-10-2007, 10:44 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: Coger - 02-10-2007, 13:05 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: v6sa - 03-10-2007, 08:03 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 22-03-2008, 23:22 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: miniest - 23-03-2008, 05:45 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 23-03-2008, 12:00 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: 41Degree - 23-03-2008, 12:10 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: hundu615 - 23-03-2008, 19:36 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: janek555 - 23-03-2008, 19:44 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 17-04-2009, 21:36 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: 13piisab - 05-05-2015, 13:16 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: stihl - 31-01-2021, 09:21 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: mossepower - 31-01-2021, 11:05 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: diesel - 31-01-2021, 11:04 AM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: CarRestoration - 31-01-2021, 12:15 PM
RE: Jaguar Mark 7, 1955a - Autor: mossepower - 31-01-2021, 12:22 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne