02-11-2006, 12:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2006, 12:53 PM ja muutjaks oli Sm. Volgahuviline.)
Kui sul õnnestub kuskilt värvitöökojast natuke kahekomponentset krunti küsida koos kinnitiga, siis ajutiselt ta ehk midagi aitab, kuigi muidugi mitte eriti kauaks. Palju teda sinna ei kulu - 50-100 g on maailm.
Selle ühe tiivakaare hind tuleb, kui töö-ja materjaliraha kokku arvestada, kuskil 1500 krooni kanti ja sellepärast pole küll hakata mõtet endale ekstra kompressorit ja püstolit ostma. Need asjad maksavad kokku rohkem kui 1500.-
Odavam tuleb see auto koos probleemse tiivakaarega viia kuskile väiksemasse värvitöökotta, rääkimata sellest, et seal on vaja veel muid asju ka teha, kui ainult lased surinal värvi peale.
Võtaks hea meelega selle töö ise ette ja teeks ära, kuid praegu on tööd nii palju, et mitte kuskile ei saa seda tiivakaart niiöelda kuskile vahele paigutada, teiste tehtavate autode sekka.
Selle ühe tiivakaare hind tuleb, kui töö-ja materjaliraha kokku arvestada, kuskil 1500 krooni kanti ja sellepärast pole küll hakata mõtet endale ekstra kompressorit ja püstolit ostma. Need asjad maksavad kokku rohkem kui 1500.-
Odavam tuleb see auto koos probleemse tiivakaarega viia kuskile väiksemasse värvitöökotta, rääkimata sellest, et seal on vaja veel muid asju ka teha, kui ainult lased surinal värvi peale.
Võtaks hea meelega selle töö ise ette ja teeks ära, kuid praegu on tööd nii palju, et mitte kuskile ei saa seda tiivakaart niiöelda kuskile vahele paigutada, teiste tehtavate autode sekka.