02-11-2006, 18:25 PM
Piltide ja auto kommentaarid:
- mootori- ja šassiinumber on kuuekohalised erinevalt hilisematest 51dest (kolm viimast numbrit "pirka" fotol varjatud);
- generaatoriülekanne on kahe rihmaga;
- karburaatoriks on vanatüübiline K-49, kollektor on ka vanatüübiline, sh Pobi sarnase plekist kaitsega;
- õlifiltri kinnitusklamber on teine, õhufilter on vanatüübiline astmelise kaanega;
- relee-reguilaator on suuremõõduline PP-12;
- mootoriruumis on 1. seeria Pobidega analoogne õlikannuhoidja;
- ja muud erinevused...
- mootori- ja šassiinumber on kuuekohalised erinevalt hilisematest 51dest (kolm viimast numbrit "pirka" fotol varjatud);
- generaatoriülekanne on kahe rihmaga;
- karburaatoriks on vanatüübiline K-49, kollektor on ka vanatüübiline, sh Pobi sarnase plekist kaitsega;
- õlifiltri kinnitusklamber on teine, õhufilter on vanatüübiline astmelise kaanega;
- relee-reguilaator on suuremõõduline PP-12;
- mootoriruumis on 1. seeria Pobidega analoogne õlikannuhoidja;
- ja muud erinevused...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18