1952. aasta puukabiiniga GAZ-51 fotod
#4

Piltide ja auto kommentaarid:
- mootori- ja šassiinumber on kuuekohalised erinevalt hilisematest 51dest (kolm viimast numbrit "pirka" fotol varjatud);
- generaatoriülekanne on kahe rihmaga;
- karburaatoriks on vanatüübiline K-49, kollektor on ka vanatüübiline, sh Pobi sarnase plekist kaitsega;
- õlifiltri kinnitusklamber on teine, õhufilter on vanatüübiline astmelise kaanega;
- relee-reguilaator on suuremõõduline PP-12;
- mootoriruumis on 1. seeria Pobidega analoogne õlikannuhoidja;
- ja muud erinevused...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud K,N,R,L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
1952. aasta puukabiiniga GAZ-51 fotod - Autor: valdo - 02-11-2006, 18:07 PM
RE: 1952. aasta puukabiiniga GAZ-51 fotod - Autor: valdo - 02-11-2006, 18:15 PM
RE: 1952. aasta puukabiiniga GAZ-51 fotod - Autor: valdo - 02-11-2006, 18:20 PM
RE: 1952. aasta puukabiiniga GAZ-51 fotod - Autor: valdo - 02-11-2006, 18:25 PM
RE: 1952. aasta puukabiiniga GAZ-51 fotod - Autor: algimantas - 04-04-2007, 13:25 PM
RE: 1952. aasta puukabiiniga GAZ-51 fotod - Autor: valdo - 04-04-2007, 14:26 PM
RE: 1952. aasta puukabiiniga GAZ-51 fotod - Autor: algimantas - 05-04-2007, 12:44 PM
RE: 1952. aasta puukabiiniga GAZ-51 fotod - Autor: eberhard - 05-04-2007, 13:20 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne