Minsk m-104 1966
#2

Haruldus selles mõttes küll mitte, et neid ikka peaks leiduma ja väga vana riistapuu see ka pole. Ja tehtud/müüdud on neid ikka suurtes kogustes.

Vanasõiduk aga ta on ning mõistlik on ta siiski algsena säilitada/taastada, kui enamvähem kõik olulised detailid olemas. Ega neid juurde ei tehta ja aeg on olemasolevaid ka ikka kulutanud/hävitanud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme suvel avatud K,N,R,L.P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Minsk m-104 1966 - Autor: KoBa - 03-11-2006, 11:25 AM
RE: Minsk m-104    1966 - Autor: valdo - 03-11-2006, 14:43 PM
RE: Minsk m-104    1966 - Autor: KoBa - 04-11-2006, 11:08 AM
RE: Minsk m-104 1966 - Autor: Illimar - 07-11-2006, 15:46 PM
RE: Minsk m-104    1966 - Autor: KoBa - 07-11-2006, 20:47 PM
RE: Minsk m-104    1966 - Autor: Illimar - 08-11-2006, 17:24 PM
RE: Minsk m-104    1966 - Autor: KoBa - 08-11-2006, 21:06 PM
RE: Minsk m-104 1966 - Autor: Illimar - 10-11-2006, 15:27 PM
RE: Minsk m-104    1966 - Autor: ala310 - 15-11-2006, 15:20 PM
RE: Minsk m-104    1966 - Autor: KoBa - 15-11-2006, 16:57 PM
RE: Minsk m-104    1966 - Autor: KoBa - 26-11-2006, 18:26 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne