05-11-2006, 01:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2006, 02:08 AM ja muutjaks oli oxygen.)
Siinkohal võiks vaidlema jäädagi, aga kuna see on selleks väga vale koht siis jätaks selle seekord katki
Mis puudutab mind ja kõike liiklusesse puutuvat k.a liikluskultuuri, siis endise trollijuhi ja autokooliõpetaja pojana ei ole arvatavasi mitte ühelgi autokoolil mulle mitte midagi õpetada. Aga füüsika kui teadus, ei ole tegelikult üldse minu ala.
Vedeleb mul siin igasuguseid liiklusteste. Täitsa kogemata sattusin praegu sellise küsimuse peale:
Milline nimetatud teguritest mõjutab auto külili paiskumist kurvis liikumisel?
a) Tekkiva kesktõuke- (tsentrifugaal-) jõu väärtus.
b) Auto massikeskme kõrgus.
c) Auto rööbe (rattavahe).
Tähelepanu A vastusevariandile. Seega jään kindlaks oma arvamusele igasuguste jõudude suhtes.

Vedeleb mul siin igasuguseid liiklusteste. Täitsa kogemata sattusin praegu sellise küsimuse peale:
Milline nimetatud teguritest mõjutab auto külili paiskumist kurvis liikumisel?
a) Tekkiva kesktõuke- (tsentrifugaal-) jõu väärtus.
b) Auto massikeskme kõrgus.
c) Auto rööbe (rattavahe).
Tähelepanu A vastusevariandile. Seega jään kindlaks oma arvamusele igasuguste jõudude suhtes.