05-11-2006, 01:54 AM
Minu mõte oli selline, et paljud autod on täna veojõu ja stabiilsuskontrolliga, eksju.
Juht istub siis oma autosse, millega madalatel kiirustel mitte mingil juhul ratast all ringi käima ega külglibisemisse sattuda ei saa.
Tähendab, tal pole õrna aimugi, mis auto teeb, kui ta peaks juhitavuse kaotama.
Aga kui kiirus on 100 kmh ja juht tunneb ennast jube kindlalt, sest siiamaani on ju kõik korras olnud. Kiirus kasvab ja mõnes libedas lauges kurvis autojuhi eksimuse tõttu kaotab auto juhitavuse ja kiirusel 120 kmh igasugused kontrolliabivahendid enam ei päästa ju. Matstik.
Juht istub siis oma autosse, millega madalatel kiirustel mitte mingil juhul ratast all ringi käima ega külglibisemisse sattuda ei saa.
Tähendab, tal pole õrna aimugi, mis auto teeb, kui ta peaks juhitavuse kaotama.
Aga kui kiirus on 100 kmh ja juht tunneb ennast jube kindlalt, sest siiamaani on ju kõik korras olnud. Kiirus kasvab ja mõnes libedas lauges kurvis autojuhi eksimuse tõttu kaotab auto juhitavuse ja kiirusel 120 kmh igasugused kontrolliabivahendid enam ei päästa ju. Matstik.