05-11-2006, 02:18 AM
Oxygen, ma ei mõelnud liikluskultuuri all sind, ma usun et valdavad enamikul Automoto lugejatel on liikluskultuuriga kõik korras. Ja füüsika üle vaidlevad ikka teadlased, meie saame ainult õppida 
Mis ikkagi puudutab seda "juhitavuse kaotust", siis autod üldjuhul ei kaldu ise vastassuunavööndisse ega kaota juhitavust. Isegi minu tagasihoidliku dünaamika, algelise vedrustuse ning odavate rehvidega sõiduvahend suudab 100km/h läbida nii järske kurve, milliseid teedel praktiliselt ei leidu. Ja ma pole oma juhioskustelt tõenäoliselt ka eriti üle keskmise. Vastassuunavööndis togendavad juhid. Auto lennutab põõsastesse juhi poolt sooritatud juhtimisvõte. Libe tee ei suuna autot kraavi, vaid napakas manööver. Auto ainult teeb seda, mida juht tal teha käseb. Lollakate käskude andmise eest vastutab naha ja karvadega inimene rooli taga, sest tänapäeva autode turvamarginaal on selline, et lubatud kiirusega liigeldes iseenesest naljalt midagi ei juhtu.

Mis ikkagi puudutab seda "juhitavuse kaotust", siis autod üldjuhul ei kaldu ise vastassuunavööndisse ega kaota juhitavust. Isegi minu tagasihoidliku dünaamika, algelise vedrustuse ning odavate rehvidega sõiduvahend suudab 100km/h läbida nii järske kurve, milliseid teedel praktiliselt ei leidu. Ja ma pole oma juhioskustelt tõenäoliselt ka eriti üle keskmise. Vastassuunavööndis togendavad juhid. Auto lennutab põõsastesse juhi poolt sooritatud juhtimisvõte. Libe tee ei suuna autot kraavi, vaid napakas manööver. Auto ainult teeb seda, mida juht tal teha käseb. Lollakate käskude andmise eest vastutab naha ja karvadega inimene rooli taga, sest tänapäeva autode turvamarginaal on selline, et lubatud kiirusega liigeldes iseenesest naljalt midagi ei juhtu.