06-11-2006, 10:37 AM
Ma suhtun umbusuga igasugusesse tõrvikutesse. Mida erilist on külmas seisnud masinal? Õlid on jahtunud (loodetavasti mitte külmunud) ja diisel vajab süttimiseks peale surve ka temperatuuri. Ise olen hankinud suht. turvalise leeklambi, mis töötab väikese propaaniballooni pealt ja soojendanud üles mitte karteripõhja, vaid kütusepumba. Minu mõte on selles, et kui omate ka uunikumi või lihtsalt vrakki ja pole veel jõudnud seda üle käia/remontida, siis pole selles midagi taunimisväärset. Aga päris nii laisaks ei maksaks ka minna, et mootoris ja ülekannetes õli ei täi vahetada. See pole teab mis suur kulutus. Ja tulemusena ei külmu vänt teil karterisse kinni ja k.kast ei pea tegema metsikuid pingutusi, et jääst läbi murda. Need on peamised takistused, sest kui mootor on väeti, siis peab teda ju rohkem ketrama, et aur üles saada. Ja selleks ketramise saate ise suurepäraselt elementaarse õlivahetusega ju kergemaks teha.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...