07-11-2006, 16:32 PM
Mina leian, et probleem pole niivõrd selles, et me ei saa paadunud sõidusegadikke karistuslaagritesse saata, kuivõrd asjaolu, et eestis ei ole liikluspolitseid.
Eesitga analoogselt oli probleem korruptsiooniga liikluspolitseis ka gruusias, ja kas ukrainas ka.
Sealmaal toimiti aga nii, et kogu kampaania lasti lahti, siis tõsteti palku ja hakatu läbi komisjoni ja konkursi uuesti liikluspolitseinike värbama. Palk üle keskmise, ja vähimagi rikkumise korral tööst ilma ja kinni ka veel. On põhjust töökhast kinni hoida ja mitte lollitada. Liikluspolitsei oli seis kardinaalselt muutunud, kas ka liikluses näitab aeg.
Eesti riik järgis sama mudelit ainult et selle esimest sammu. Edasi ei mindud. Nüüd pole meil struktuuri ega midagi.
Olukord on võrreldav elava järjekorraga sööklas, kus turvameest pole ja kassapodajal on pohhui kes ees.
Esialgu hakkavad nahhalid trügima ja kui olukord ei parane lööb ka tavakodanik käega ja hakkab trügima... sööma peab ju. Meie liikluspilt on jõudmas selleni , et varsti viskab ka kõige rahulikumal ja kannatlikumal liiklejal kopa ette ja rabeleme kõik ja elame teiste peal välja. Senikaua kuni Laanet ja teised teevad "populaarseid otsuseid ja kaitsevad oma tagumikunahka valimiste eel.
Siis kui mees kes julgeb otsuseid vastu võtta ja süsteeme ehitada, lastakse ametiauto kasutamise eest lahti... loodame me mida.
Minu pärast võiks Andropov päevad läbi sinise punase ja kollase vilkuriga ferrariga mööda linna sõita, kui ta oma tööga niivõrd toime tuleb, et politsei usaldatavus tõuseb 30%.
Jõudu tööle.
Eesitga analoogselt oli probleem korruptsiooniga liikluspolitseis ka gruusias, ja kas ukrainas ka.
Sealmaal toimiti aga nii, et kogu kampaania lasti lahti, siis tõsteti palku ja hakatu läbi komisjoni ja konkursi uuesti liikluspolitseinike värbama. Palk üle keskmise, ja vähimagi rikkumise korral tööst ilma ja kinni ka veel. On põhjust töökhast kinni hoida ja mitte lollitada. Liikluspolitsei oli seis kardinaalselt muutunud, kas ka liikluses näitab aeg.
Eesti riik järgis sama mudelit ainult et selle esimest sammu. Edasi ei mindud. Nüüd pole meil struktuuri ega midagi.
Olukord on võrreldav elava järjekorraga sööklas, kus turvameest pole ja kassapodajal on pohhui kes ees.
Esialgu hakkavad nahhalid trügima ja kui olukord ei parane lööb ka tavakodanik käega ja hakkab trügima... sööma peab ju. Meie liikluspilt on jõudmas selleni , et varsti viskab ka kõige rahulikumal ja kannatlikumal liiklejal kopa ette ja rabeleme kõik ja elame teiste peal välja. Senikaua kuni Laanet ja teised teevad "populaarseid otsuseid ja kaitsevad oma tagumikunahka valimiste eel.
Siis kui mees kes julgeb otsuseid vastu võtta ja süsteeme ehitada, lastakse ametiauto kasutamise eest lahti... loodame me mida.
Minu pärast võiks Andropov päevad läbi sinise punase ja kollase vilkuriga ferrariga mööda linna sõita, kui ta oma tööga niivõrd toime tuleb, et politsei usaldatavus tõuseb 30%.
Jõudu tööle.