KARBUSSI ARSTI VAJA
#5

kuskil süsteemis võib olla tagasilöögiklapp, kas see peab? Kas kõik lahtivõetud ühendused said korralikult kinni? lisaõhk enne pumpa mõjub ka väga väikese lekke korral. Kust algab tagasivool (kui üldse on, kas pumbast?)
var. 2 "uus" pump lihtsalt jahe?

kuna pealkiri "karbussi arsti vaja", siis lihtsalt üks selle nädala kogemus.
Äratan hetkel elule üht poolteist aastat seisnud Nissanit, kõik hooldused jms said tehtud, sh ka bensiinifilter vahetet. Auto liikus omal jõul ja probleeme ei olnud. Mingil hetkel tekkis tohutu auk karburaatori töösse, käivitus suurepäraselt, tühikäik on, aga gaasi anda ja sõita ei saa, kohe lämbub, õhuklapp jms korras. panin juba kahe nädala pärast service aja kinni, kuna oma mõistus peale ei hakanud. Täna käisin autopoe keemialetis, leidsin sealt Valvoline "carburator cleaner" nimelise aerosooli (oleks võinud mis tahes muu firma toode olla), möksisin sellega vastavalt juhendile karpa nii väljast kui seest kokku, (erilise tähelepanuga liikuvatele hoobadele, segusiibri ja õhuklapi ajamile), pintseldasin, puhastasin ja lasin vastavalt õpetusele ka käimise ajal ohjeldamatult otse karburaatorisse. peale esimest "ravi" sai parem, peale kolmandat suurepärane. nüüd käib kui kell, service tühistasin ja TÜV ootab.
tegelikult ole(i)n ma igasuguste imekeemiate suhtes pessimist, see asi igatahes oli oma hinda väärt.

mida tahtsin öelda: kui vähegi võimalik, ürita asjale ise pihta saada. Lihtsalt mõnus tunne jääb, kui seis on 1:0 ja seda mitte tehnika kasuks...


Vasta


Sõnumeid selles teemas
KARBUSSI ARSTI VAJA - Autor: supp - 09-11-2006, 18:26 PM
RE: KARBUSSI ARSTI VAJA - Autor: janek555 - 09-11-2006, 18:58 PM
RE: KARBUSSI ARSTI VAJA - Autor: supp - 09-11-2006, 21:17 PM
RE: KARBUSSI ARSTI VAJA - Autor: janek555 - 09-11-2006, 22:03 PM
RE: KARBUSSI ARSTI VAJA - Autor: hulgus - 09-11-2006, 23:48 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne