30-11-2006, 04:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2006, 05:07 AM ja muutjaks oli Sm. Volgahuviline.)
Suhtkoht krõbe hind on küll, ei vaidle vastu.
Olgu tal need raadionupud millise laineala omad tahes ja millises tähestikus tahes, rääkimata nendest (ilmselt omaniku enda pandud) peeglitest esitiibadel, kui auto tahab keretöid ja värvimist saada, siis see pole tänapäeval enam eriti odav lõbu.
Neid 21-sid on eestimaal veel tonnide kaupa küll liikumas, küll niisama seismas.
Pane sellele küsitud 30 000-le 10 000 otsa ja saad omale suht viisaka väljanägemisega II seeria GAZ 21-e, mida praegu näiteks auto 24-s pakutakse. Ja vanuski on tal auväärsem, kui sellel 70-nda aasta omal:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Mina selle valge volga müügi või omamisega mingitpidi seotud pole, nii et see oli lihtsalt asja näitlikustamisel üles pandud.
Ta ei pruugi ka teab mis suuremalt jaolt originaalgi olla, aga vähemalt on ta korraliku välimusega ja lootust on, et sellisena ta peab vast mõnda aega vastu ka.
Neid vigu, kui ninaga mööda kuvarit sõita, leiab talt juba mõnede piltide pealtki üles, nagu roostetäpilised stangenurgad ja ilma kumera klaasita spido. Kuid see on kõik köömes võrreldes sellega, mida sa pead hakkama tolle 30 000 makstava ja keretöid vajava GAZ 21 juures tegema.
P.S : Paljud niiöelda "vana kooli mehed" on veel senimaani arvamisel, et neid mitmeid aastaid truult teeninud Nõukogude Liidu päritoluga neljarattaline sõber, kes kannab hirve embleemi kapotil või iluvõrel, on väärt head hinda ja eks mälestused seoses selle Volgaga on ka midagi väärt.
Ei vaidle vastu. Ise mõtleks ka samamoodi.
Probleem on aga just see, et mõned neist ei taha või ei suuda aru saada, et laiemas mõistes (vabariigi, baltikumi, venemaa- võtke millist mõõtkava soovite) nende GAZ 21 ei ole mitte midagi erilist, kui vaid üks paljudest samasugustest. Seda nad olid juba nõuka ajal ja eriti 60-ndate lõpupoole.
Nii et paraku massiauto on ta veel praegugi.
Olgu tal need raadionupud millise laineala omad tahes ja millises tähestikus tahes, rääkimata nendest (ilmselt omaniku enda pandud) peeglitest esitiibadel, kui auto tahab keretöid ja värvimist saada, siis see pole tänapäeval enam eriti odav lõbu.
Neid 21-sid on eestimaal veel tonnide kaupa küll liikumas, küll niisama seismas.
Pane sellele küsitud 30 000-le 10 000 otsa ja saad omale suht viisaka väljanägemisega II seeria GAZ 21-e, mida praegu näiteks auto 24-s pakutakse. Ja vanuski on tal auväärsem, kui sellel 70-nda aasta omal:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Mina selle valge volga müügi või omamisega mingitpidi seotud pole, nii et see oli lihtsalt asja näitlikustamisel üles pandud.
Ta ei pruugi ka teab mis suuremalt jaolt originaalgi olla, aga vähemalt on ta korraliku välimusega ja lootust on, et sellisena ta peab vast mõnda aega vastu ka.
Neid vigu, kui ninaga mööda kuvarit sõita, leiab talt juba mõnede piltide pealtki üles, nagu roostetäpilised stangenurgad ja ilma kumera klaasita spido. Kuid see on kõik köömes võrreldes sellega, mida sa pead hakkama tolle 30 000 makstava ja keretöid vajava GAZ 21 juures tegema.
P.S : Paljud niiöelda "vana kooli mehed" on veel senimaani arvamisel, et neid mitmeid aastaid truult teeninud Nõukogude Liidu päritoluga neljarattaline sõber, kes kannab hirve embleemi kapotil või iluvõrel, on väärt head hinda ja eks mälestused seoses selle Volgaga on ka midagi väärt.
Ei vaidle vastu. Ise mõtleks ka samamoodi.
Probleem on aga just see, et mõned neist ei taha või ei suuda aru saada, et laiemas mõistes (vabariigi, baltikumi, venemaa- võtke millist mõõtkava soovite) nende GAZ 21 ei ole mitte midagi erilist, kui vaid üks paljudest samasugustest. Seda nad olid juba nõuka ajal ja eriti 60-ndate lõpupoole.
Nii et paraku massiauto on ta veel praegugi.
