30-11-2006, 12:07 PM
Vaidleks vastu väitele, et erakasutuses Volgasid oli nõuka ajal massiliselt. Ühe Volga eest tuli välja käia samapalju raha kui 3 sapika või 2 moskvitši eest. Tolleaegsete ajalehe kuulutuste järgi võis volga vabalt vahetada 3 toal. koop. korteri vastu. Seega pidi isikliku Volga omanik olema väga heal järjel - direktorid, partei juhtivad töötajad, aga ka meremehed, jõukate kolhooside liikmed (Kirov, Estonia), st neil, kes teenisid head palka.
Mõnevõrra teeb pildi segaseks see, et volgasid oli mitmeid sorti - ameti volgad, taksod, kolhoosi volgad, Koeru volgad. Neid oli massiliselt. Aga sellest kõigest on siin juba räägitud. Nii on ka praegu - omaaegsest "kap remondist" puutumata Volgasid ei ole tonnide kaupa.
Praegusel ajal on aga Gaz-21 eriti popiks läinud ja moekauba eest tuleb maksta. Aga võib-olla konkreetse auto omanik ei tahtnudki nii väga müüa ja testis pisut soolase hinnaga turgu?
Mõnevõrra teeb pildi segaseks see, et volgasid oli mitmeid sorti - ameti volgad, taksod, kolhoosi volgad, Koeru volgad. Neid oli massiliselt. Aga sellest kõigest on siin juba räägitud. Nii on ka praegu - omaaegsest "kap remondist" puutumata Volgasid ei ole tonnide kaupa.
Praegusel ajal on aga Gaz-21 eriti popiks läinud ja moekauba eest tuleb maksta. Aga võib-olla konkreetse auto omanik ei tahtnudki nii väga müüa ja testis pisut soolase hinnaga turgu?
