17-06-2003, 09:23 AM
LISAKS.
kokku võis joosta ka kepsu alumine laager. siis on lugu sitem ja tööd rohkem. vänta pole vabsee saada. ja ega see kokkujooksmine nüüd nii hull ka silindri ja kolvi puhul pole. enamasti on ikka nii, et kolvi valu on silindri seinale kinni hakanud ja suuri vagusid silindril pole (kui muidugi rõngad puruks ei visanud). siis pole muud kui lahja happega silinder puhtaks ja kolvile peene liivapaberiga veidi valu anda. muide kui kolvil sooned sees, ei mõjuta see tööd suurt midagi, sest kolb on ainult juhtpinnaks, gaase võtavad kinni ikka rõngad. seega ei tee paar kriimu kolvil midagi. me muide kunagi niimoodi kardi mootoreid sobitasimegi, et panime võistlussilindri ja kolvi tavalisele mootorile peale (et kahju poleks) ja lasime silindri kinni (ettevaatlikult, see tähendab, et kilina tulekul suretasime mootori ise välja). võtsime lahti ja lihvisime veidi kolbi kokkujooksnud kohast. silindri puhastasime happega. ja nii mitu korda. lõpuks oli kõik ok.
kokku võis joosta ka kepsu alumine laager. siis on lugu sitem ja tööd rohkem. vänta pole vabsee saada. ja ega see kokkujooksmine nüüd nii hull ka silindri ja kolvi puhul pole. enamasti on ikka nii, et kolvi valu on silindri seinale kinni hakanud ja suuri vagusid silindril pole (kui muidugi rõngad puruks ei visanud). siis pole muud kui lahja happega silinder puhtaks ja kolvile peene liivapaberiga veidi valu anda. muide kui kolvil sooned sees, ei mõjuta see tööd suurt midagi, sest kolb on ainult juhtpinnaks, gaase võtavad kinni ikka rõngad. seega ei tee paar kriimu kolvil midagi. me muide kunagi niimoodi kardi mootoreid sobitasimegi, et panime võistlussilindri ja kolvi tavalisele mootorile peale (et kahju poleks) ja lasime silindri kinni (ettevaatlikult, see tähendab, et kilina tulekul suretasime mootori ise välja). võtsime lahti ja lihvisime veidi kolbi kokkujooksnud kohast. silindri puhastasime happega. ja nii mitu korda. lõpuks oli kõik ok.