15-12-2006, 21:50 PM
Praeguse aja Sierra on raudselt Mazda 6 
See maasturiga sõitmise turvalisus on imho suhteliselt psühholoogiline, sul võib küll kaks tonni rauda ümber olla, aga härra rekkajuhil on ikka rohkem ja härra taksojuhil on kõvasti kineetilist energiat kogutud. Nii et ma isiklikult võtaks (ja võtangi) pigem auto, millel on halvima vältimiseks piisavalt adekvaatne rooli- ja pidurisüsteem ning vedrustus. Moodsate väikeste autode seas on päris palju NCAPi viie tärni laureaate, nii et pole see passiivse turvalisuse asi ka nii hull midagi.
Mis puudutab Jansa küsimust, siis mina pean normaalsuse piiriks seda, kui kuni 10-15% sissetulekust kulub igapäevaauto liisingule-hooldusele-kindlustusele-bensiinile. Üle selle kulutades muutub auto sisuliselt harrastusobjektiks, mis pole ka muidugi halb vaatenurk
A kui keegi kulutab autoga sõitmise peale 30% oma palgast ja ütleb et teda autod tegelt ei loksuta, see on tarbeese, siis ma tõesti ei oska midagi kosta selle peale.

See maasturiga sõitmise turvalisus on imho suhteliselt psühholoogiline, sul võib küll kaks tonni rauda ümber olla, aga härra rekkajuhil on ikka rohkem ja härra taksojuhil on kõvasti kineetilist energiat kogutud. Nii et ma isiklikult võtaks (ja võtangi) pigem auto, millel on halvima vältimiseks piisavalt adekvaatne rooli- ja pidurisüsteem ning vedrustus. Moodsate väikeste autode seas on päris palju NCAPi viie tärni laureaate, nii et pole see passiivse turvalisuse asi ka nii hull midagi.
Mis puudutab Jansa küsimust, siis mina pean normaalsuse piiriks seda, kui kuni 10-15% sissetulekust kulub igapäevaauto liisingule-hooldusele-kindlustusele-bensiinile. Üle selle kulutades muutub auto sisuliselt harrastusobjektiks, mis pole ka muidugi halb vaatenurk
