20-12-2006, 11:06 AM
Minu teadmised Otepääst pärinevad 80ndate lõpust. Number 22 oli säilinud, ainult busse ja liine oli PETSS-i poolt mainitust rohkem, sealhulgas siis ka "päris linnaliin" bussijaam-aedlinn-Pühajärve. Otepääl oli Tartu ATP brigaad, mis koosnes ilmselt 3-4 LAZ-ist, juhid olid kohalikud ja bussid ööbisid samuti Otepääl.
Küsisin bussijuhilt korra, et miks teil kõik liinid on nr 22 - kas numbreid maailmas vähe? Põhjendus oli tegelikult loogiline - kassaaparaadi pärast. Üks buss sõitis päeva jooksul mitmel liinil ja polnud otstarbekas iga pooletunnise otsa järel aparaati lahti kiskuda, et see teisele liininumbrile seadistada (aparaadid sellised, nagu ikka nõuka ajal - juht lõi vänta ja massinast puges välja 7-8 cm pikkune oranzhikas pilet. 2000. aasta paiku veel kohtasin sellist aparaati - huvitav, kas neist veel mõni on kasutusel? Tegelt tuleks sellinegi asi tulevate põlvede jaoks talletada, ma vist tean, kust ühe saaks)
Küsisin bussijuhilt korra, et miks teil kõik liinid on nr 22 - kas numbreid maailmas vähe? Põhjendus oli tegelikult loogiline - kassaaparaadi pärast. Üks buss sõitis päeva jooksul mitmel liinil ja polnud otstarbekas iga pooletunnise otsa järel aparaati lahti kiskuda, et see teisele liininumbrile seadistada (aparaadid sellised, nagu ikka nõuka ajal - juht lõi vänta ja massinast puges välja 7-8 cm pikkune oranzhikas pilet. 2000. aasta paiku veel kohtasin sellist aparaati - huvitav, kas neist veel mõni on kasutusel? Tegelt tuleks sellinegi asi tulevate põlvede jaoks talletada, ma vist tean, kust ühe saaks)