21-12-2006, 12:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2006, 12:19 PM ja muutjaks oli siimik.)
BMW ja teist sissepritse mootorite igipõline vaenlane on lisaõhk.
1.Kontrolli ära kõik kummilõdvikud, kui katki, tuleb panna uus lõdvik, teipimine üldjuhul ei aita.
2.Kas saab kätte piisaval kogusel kütust.
3.Mis seisus on küünlad. Kui oled hiljaaegu vahetanud küünlajuhtmeid siis võib juhtuda, et b-kategooria küünlajuhtmed "ei tööta". See probleem on eriti tugev vanemate BMW-de r6 bensiinmootoritel.
4.Lamda andur võib olla otsas.
5.Igasugused pistikud võivad olla oksudeetunud või lahti.
Neid eelnevaid probleeme on väga lihtne kontrollida diagnostikas.
Sisseprite tühikäiku reguleeritakse kas lisaõhuklapiga või gaasiklapiga. Sissepritse mootori tööd juhib aju mis võtab signaale teistelt anduritelt, seega kui sa annad gaasi siis tuleb mootorisse rohkem õhku ja selle tagajärjel lisab aju ka pihustatava kütuse kogust.
Tühikäigul on sama lugu. Aju muudab küttesegu saades selleks infot peamiselt lamdaandurist ja õhuludejast.
Lamdaandur ise mõõdab küttesegu koostist kuskil väljalasketorustikus(kollektor, püksid), andur mõõdab co sisaldust. Kui minna diagnostikasse ja lubatakse olla auto kõrval ja vaadata diagnostika masinadi siis sealt näeb, et tühikäigul on küttesegu ALATI(korras mootori ja andurite korral) kas rikas või vaene. Osiiloskoobi(masin andurite kontrollimiseks) pildil tuleb lamdaanduri kontrolliminel selline väga tihe lainetus mis näitab lamdaanduri tööd.
Õhulugeja mõõdab mootorisse mineva õhu kogust mille tagajärel lisatakse küttekogust. Lamdaandur kontrollib, et küttekogus ei muutuks liiga suureks.
On ka palju teisi andureid mis mõjutavad mootori tööd aga see siis on kirjas peamiselt tühikäiguga seonduvat probleemide jaoks.
Ehk oli abi
1.Kontrolli ära kõik kummilõdvikud, kui katki, tuleb panna uus lõdvik, teipimine üldjuhul ei aita.
2.Kas saab kätte piisaval kogusel kütust.
3.Mis seisus on küünlad. Kui oled hiljaaegu vahetanud küünlajuhtmeid siis võib juhtuda, et b-kategooria küünlajuhtmed "ei tööta". See probleem on eriti tugev vanemate BMW-de r6 bensiinmootoritel.
4.Lamda andur võib olla otsas.
5.Igasugused pistikud võivad olla oksudeetunud või lahti.
Neid eelnevaid probleeme on väga lihtne kontrollida diagnostikas.
Sisseprite tühikäiku reguleeritakse kas lisaõhuklapiga või gaasiklapiga. Sissepritse mootori tööd juhib aju mis võtab signaale teistelt anduritelt, seega kui sa annad gaasi siis tuleb mootorisse rohkem õhku ja selle tagajärjel lisab aju ka pihustatava kütuse kogust.
Tühikäigul on sama lugu. Aju muudab küttesegu saades selleks infot peamiselt lamdaandurist ja õhuludejast.
Lamdaandur ise mõõdab küttesegu koostist kuskil väljalasketorustikus(kollektor, püksid), andur mõõdab co sisaldust. Kui minna diagnostikasse ja lubatakse olla auto kõrval ja vaadata diagnostika masinadi siis sealt näeb, et tühikäigul on küttesegu ALATI(korras mootori ja andurite korral) kas rikas või vaene. Osiiloskoobi(masin andurite kontrollimiseks) pildil tuleb lamdaanduri kontrolliminel selline väga tihe lainetus mis näitab lamdaanduri tööd.
Õhulugeja mõõdab mootorisse mineva õhu kogust mille tagajärel lisatakse küttekogust. Lamdaandur kontrollib, et küttekogus ei muutuks liiga suureks.
On ka palju teisi andureid mis mõjutavad mootori tööd aga see siis on kirjas peamiselt tühikäiguga seonduvat probleemide jaoks.
Ehk oli abi