21-12-2006, 17:24 PM
Ma kipun arvama, et ideaalvariandis ei sobi kokku ükski neist kolmest liiklejast- jalakäija, rattur ega mopedist. Kiiruste ja masside oluliste erinevuste tõttu. Pigem tegelt ratta ja mopeedi julgeks ennem kokku lasta.
See jalg- ja rattatee on minu silmis selline 'raha- ja/või ruumipuuduse' kompromiss-sünnitis, mille mittetoimimine ilmneb hästi siis, kui seal on palju rahvast ehk tee intensiivses kasutuses.
muidu selle raudteetammi ette võiks visata 312he (mootorsõiduki sõidu keeld) näiteks, käigu-sõitku seal siis kes iganes. Suurem oht teekese seisukorrale tundub olema auto, mida raskem seda halvem (jahimehed vms), freesasfaldiga on vist kaetud jah?
aga kui sa ametnike lolluse peale tuld tahad anda, siis on sul trump peos küll :)
See jalg- ja rattatee on minu silmis selline 'raha- ja/või ruumipuuduse' kompromiss-sünnitis, mille mittetoimimine ilmneb hästi siis, kui seal on palju rahvast ehk tee intensiivses kasutuses.
muidu selle raudteetammi ette võiks visata 312he (mootorsõiduki sõidu keeld) näiteks, käigu-sõitku seal siis kes iganes. Suurem oht teekese seisukorrale tundub olema auto, mida raskem seda halvem (jahimehed vms), freesasfaldiga on vist kaetud jah?
aga kui sa ametnike lolluse peale tuld tahad anda, siis on sul trump peos küll :)