30-12-2006, 10:43 AM
Tundub, et mitte midagi ei paku mitte kellelegi mitte mingit huvi.
Enam.
Ok.
Mind, isiklikult, köidaks järgmised teemad:
1. Valgevasest kroomdetailide taastamine. Minu jaoks hetkel kuum.
2. Puitiludetailide taastamine, s.h. ka kumerpindade spoonimine. Mis tõenäoliselt väga elavat vastukaja ei leiaks, sest vene autod ei sisalda puitu.
3. Nahkistmete õmblemine/taastamine. Üldse polsterdamine. Arvan, et see ala ei peaks Eestis olema paari-kolme tegija käes, kes küsivad selle töö eest taevassetõusvaid rahasummasi...
Jah, kui sul on üks auto, mida lasta teha, siis kannatad ära....,aga kui sa pead kolme liikuri sisu eest 100000.- tuhat eraldama, siis tekib vägisi tahtmine endale õmblusmasin osta ja see asi endale selgeks teha...
4. Detailide tsinkimine/vasetamine kodusel viisil. e. baasõppetund keemiast.
Muidugi, on võimalik endale kusagilt (ntx. http://caswellplating.com) vastav "Kit" osta ja kogumoos. Aga neid pulbreid, mille transpordihind nende tellimise suht mõttetuks muudab, peaks ka kohapeal võimalik olema valmistada.
Enam.
Ok.
Mind, isiklikult, köidaks järgmised teemad:
1. Valgevasest kroomdetailide taastamine. Minu jaoks hetkel kuum.
2. Puitiludetailide taastamine, s.h. ka kumerpindade spoonimine. Mis tõenäoliselt väga elavat vastukaja ei leiaks, sest vene autod ei sisalda puitu.
3. Nahkistmete õmblemine/taastamine. Üldse polsterdamine. Arvan, et see ala ei peaks Eestis olema paari-kolme tegija käes, kes küsivad selle töö eest taevassetõusvaid rahasummasi...
Jah, kui sul on üks auto, mida lasta teha, siis kannatad ära....,aga kui sa pead kolme liikuri sisu eest 100000.- tuhat eraldama, siis tekib vägisi tahtmine endale õmblusmasin osta ja see asi endale selgeks teha...
4. Detailide tsinkimine/vasetamine kodusel viisil. e. baasõppetund keemiast.
Muidugi, on võimalik endale kusagilt (ntx. http://caswellplating.com) vastav "Kit" osta ja kogumoos. Aga neid pulbreid, mille transpordihind nende tellimise suht mõttetuks muudab, peaks ka kohapeal võimalik olema valmistada.