20-06-2003, 11:04 AM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: usku
endal on sissepritsega VW transporter kasutada (1994 aasta ja 2.0 mootor)
kui syyde sisse keerata, siis hakkab bensiini pump kohe tööle (kuulda on bensiini solinat paagi juures) ... paar nädalat tagasi oli endalgi mittekäivitumise probleem. lükates läx laksust käima, starter aga käias nii kuis jaksas, kuid enne sai aku tyhjaks kui et käima läks. arvasin, et bensiinipumba või filtri kala, selgus aga hoopis, et syyteluku põhi oli ära sulanud ja syytepool oli totaalselt läbi. 1500.- ja nyyd sõidab/käivitub nagu uus ...
kas siis tõesti porsche ja VW nii sarnaste mootoritega on?
u.
vw/audi millelt ka 924 tehnika enamalt jaolt pärineb kasutab väga palju tüüp lahendusi ja juppe, näiteks on porge käimar laenatud audi sajalt ja tõstetud taha -st. nagu esisilla veolisel aga taga...miks mitte -väga loogiline lahendus
jamis puutub süütelukkudesse siis need on tuntud oma kehva kvaliteedi poolest ja jukerdama kipuvad alatasa
ma vahetasin küll ära selle põhja aga miski tekitab seal ikka probleeme, selline tunne nagu jäeks voolu tugevusest puudu -kui panen voolu otse starterile siis töötab korralikult, aga kui panen süütelukust siis nagu starter poob kinni:???
bensupump on kindlasti releega, seda on kohe kuulda
usku räägi lähemalt mis moodi sa selle süütepoolist aru said, minu ring selle käivitamis probleemide juures on kahanenud juba suht kitsaks ja jäenud ongi veel jagaja,süütepool, bensupumba relee ja süütelukk